انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: پنجعلي: پول به حساب سازمان ليگ رفته است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
پنجعلي: پول به حساب سازمان ليگ رفته است

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت:بازيکنان پرسپوليس از طريق سازمان ليگ مطالبات خود را با هماهنگي باشگاه دريافت مي‌کنند.

پنجعلي: پول به حساب سازمان ليگ رفته است 1



محمد پنجعلي در مورد تکليف 2 ميليارد تومان کمک وزارت ورزش به باشگاه پرسپوليس گفت: خوشبختانه اين پول مشکلي ندارد و خطري آن را براي رسيدن به پرسپوليس تهديد نمي‌کند و ما اين پول را دريافت کرده‌ايم.

به نقل از فارس، وي در پاسخ به سوالي که اين پول را چگونه به بازيکنان مي‌دهيد، گفت: فردا جلسه‌اي بين منتقمي قائم مقام باشگاه دايي سرمربي و اينجانب برگزار مي‌شود و ليست پرداختي‌ها را تهيه و در اختيار سازمان ليگ قرار مي‌دهيم.

سرپرست قرمزپوشان در پاسخ به سوالي که چرا اين ليست را در اختيار سازمان ليگ قرار مي‌دهيد، عنوان کرد: طبق هماهنگي‌هاي انجام شده پول به حساب سازمان ليگ رفته و پس از ارائه ليست از سوي دايي و باشگاه بازيکنان پولشان را از سازمان ليگ دريافت خواهند کرد. اين مسئله خاصي نيست و به خاطر برخي از مسائل قانوني است.

سرپرست قرمزپوشان در پايان در پاسخ به سوالي که ميزان پرداختي بازيکنان کادر فني چقدر است گفت: قطعا اين موضوع با نظر دايي انجام مي‌شود اما باز هم اين بچه‌ها مشکل دارند و اميدوارم که بقيه مشکل بازيکنان ما زودتر حل شود. بالاخره اين مبلغي است که فقط گوشه‌اي از مشکل بچه‌ها را در شب را عيد پُر مي‌کند.