انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ابن‌قاسم: بايد ابتکار عمل را از بنيادکار بگيريم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ابن‌قاسم: بايد ابتکار عمل را از بنيادکار بگيريم

سرپرست تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: توني اوليويرا پس از پايان بازي اعلام کرد بزرگترين مشکل تراکتورسازي رويارويي با تيم فوتبال فولاد خوزستان بود.

ابن‌قاسم: بايد ابتکار عمل را از بنيادکار بگيريم 1



حسين ابن‌قاسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در مورد وضعيت فولاد خوزستان گفت: تمرينات خود را بدون وقفه برگزار مي‌کنيم و شرايط تيم قابل قبول است.به غير از آرش افشين ساير مصدومان ما شرايط حضور در ميدان را پيدا کردند و اميدواريم بتوانيم در ديدار مقابل بنيادکار ازبکستان موفق شويم.

وي در مورد پيروزي دو بر يک تيمش مقابل تراکتورسازي عنوان کرد: بازي خوبي بود. بازيکنان ما فوتبال خوبي را به نمايش گذاشتند. سرمربي تراکتورسازي پس از پايان مسابقه اعلام کرد تنها يک مشکل داشتم و آن هم رويارويي با تيم خوب فولاد بوده است.

ابن‌قاسم تأکيد کرد: تراکتورسازي با تمام قوا در ميدان حاضر شد و با ارائه يک بازي تدافعي به دنبال کسب حداقل امتياز بود. بازيکنان ما با کنترل توپ و ميدان عرصه را براي حريف تنگ کردند و توانستيم با گل‌هايي که به ثمر رسانديم 3 امتياز شيرين کسب کنيم.

سرپرست فولاد خوزستان در مورد دو پنالتي که براي تيمش در اين ديدار گرفته شد و آيا فکر مي‌کند تصميم داور درست بود اظهار داشت: هيچ وقت در مورد داوري اظهار نظر نمي‌کنيم و نظر در مورد اين مسئله را به عهده داور مي‌گذاريم. شايد داور مي‌توانست در اين بازي براي ما پنالتي‌هاي بيشتري بگيرد. در فوتبال پنالتي اتفاق مي‌افتد و چيز عجيبي نيست. در بازي بارسلونا و رئال مادريد داور 3 پنالتي گرفت. مگر در بازي مقابل نفت تهران ما پيروز ميدان نبوديم اما ديديد که داور با گرفتن يک پنالتي که کارشناسان صحت آن را تأييد نکردند باعث شد بازي با تساوي به پايان برسد.

وي در مورد ديدار تيمش مقابل بنياد‌کار ازبکستان تصريح کرد: بازي‌هاي اين تيم را به خوبي آناليز کرديم و با اطلاعات کافي به مصاف بنياد کار مي‌رويم. آنها به واسطه ميانگين بالاي قد بازيکنان خود متوسل به بازي مستقيم مي‌شوند و بازيکنان ما بايد با شيوه‌اي که به نمايش مي‌گذارند ابتکار عمل را از حريف بگيرند.