انجمن های تخصصی  فلش خور
مکانی: مصاحبه بازیکنان پرسپولیس را جدی نمیگیرم/قرار نیست ابر و ماه و خورشید، قهرمان ر - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: مکانی: مصاحبه بازیکنان پرسپولیس را جدی نمیگیرم/قرار نیست ابر و ماه و خورشید، قهرمان ر (/showthread.php?tid=100009)



مکانی: مصاحبه بازیکنان پرسپولیس را جدی نمیگیرم/قرار نیست ابر و ماه و خورشید، قهرمان ر - iman456 - 06-04-2014

سوشا مکانی در خصوص بازی با استقلال اظهار داشت: تنها تیمی هستیم که فردا روی کاغذ شانس قهرمانی داریم و اگر این بازی را ببریم قهرمان خواهیم شد. بازی سختی داریم ولی اجازه نمی دهیم تلاش های این فصل در این بازی به یکباره هدر برود. قرار نیست ما راه برویم و استقلال هم ۳ امتیاز را بگیرد و مطمئن باشید برای گرفتن ۳ امتیاز نهایت تلاش خود را انجام خواهیم داد.
وی ادامه داد: اگر قهرمان شویم یکی از اتفاقات بزرگ فوتبال خوزستان رقم خواهد خورد. در نیم فصل دوم نتایج بسیار خوبی گرفتیم و در آسیا هم مدعی صعود هستیم. از لحاظ روحی و فنی در بهترین شرایط ممکن هستیم و می خواهیم فردا در اهواز جشن قهرمانی بگیریم. من معتقدم برنده این دیدار شانس زیادی برای قهرمانی دارد. قهرمان شدن به حرف زدن در روزنامه ها نیست و باید در زمین همه چیز را نشان دهیم.
به گزارش تسنیم، مکانی در مورد مصاحبه های بازیکنان پرسپولیس که گفته اند فردا طرفدار استقلال هستند عنوان کرد: این درست نیست که یک تیم منتظر نتیجه نگرفتن تیم دیگر باشد و پرسپولیس اگر قهرمانی می خواهد بهتر است به بازی های خودش فکر کند. قرار نیست ابر و باد و ماه و خورشید و فلک قهرمانی را را مشخص کند و من مصاحبه بازیکنان پرسپولیس را جدی نمی گیرم.