انجمن های تخصصی  فلش خور
Crytek توضیح می‌دهد که چرا Homefront: Revolution برای نسل هفتم منتشر نمی‌شود - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: معرفی، نقد و اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- انجمن: اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- موضوع: Crytek توضیح می‌دهد که چرا Homefront: Revolution برای نسل هفتم منتشر نمی‌شود (/showthread.php?tid=115573)



Crytek توضیح می‌دهد که چرا Homefront: Revolution برای نسل هفتم منتشر نمی‌شود - Aiden Pearce - 05-06-2014

مدتی پیش عنوان Homefront: Revolution به صورت رسمی از سوی Crytek برای دو کنسول نسل هشتمی Xbox One و PS4، و البته PC معرفی شد. به احتمال زیاد ما شاهد منتشر شدن اطلاعاتی از این عنوان در مراسم E3 و همچنین منتشر شدن تریلری از گیم‌پلی آن خواهیم بود. همان‌طور که می‌بینید بازی برای دو کنسول نسل هفتمی PS3 و Xbox 360 منتشر نخواهد شد. حال استودیو Crytek توضیح می‌دهد که چرا چنین اتفاقی نمی‌افتد.

بازی ساختن برای پنج پلتفرم باعث می‌شود که سازندگان نیز سخت‌تر و بیش‌تر کار کنند. این یعنی که آن‌ها چیز‌های زیادی را باید بسازند، در این بین، تیم سازنده نمی‌تواند آن طور که باید بر روی نسخه‌های نسل هشتمی بازی تمرکز کند. به سادگی می‌توان نتیجه گرفت که استودیو Crytek نمی‌خواست که بار ساخت بازی برای نسل هفتم را نیز به دوش بکشد. در ادامه طراح بازی Homefront: Revolution، آقای Fasahat Salim، توضیح می‌دهد که چرا Crytek نمی‌خواست این بازی را برای نسل هفتم نیز بسازد. او می‌گوید که:
نقل قول:
 ما تازه در اوایل چرخه زندگی کنسول‌های نسل هشتمی هستیم. ما می‌خواستیم تمام تلاشمان را بکنیم تا بازی را برای پلتفرم‌هایی ارائه دهیم که فکر می‌کردیم بهترین تجربه را به ارمغان می‌آورند. چیز‌های زیادی که در بازی در جریان است، عملیات‌های متفاوتی که در پس‌ زمینه صورت می‌گیرد، اجرا شدن بازی بر روی ۳۰ فریم بر ثانیه بدون هیچ افت فریمی و بسیاری چیز‌های دیگر. باید بگویم که تمامی این‌ها بر روی نسل هفتم نیز ممکن بود، اما آن موقع ما باید کار‌های زیادی انجام می‌دادیم و سختی‌های زیادی می‌کشیدیم تا بتوانیم تجربه‌ای فوق‌العاده را به ارمغان بیاوریم. در واقع اگر می‌خواستیم که بازی را برای نسل هفتم نیز بسازیم، تمرکزمان را بر روی ساخت بازی برای نسل هشتم از دست می‌دادیم و نمی‌توانستیم تجربه‌ای خوب را ارائه دهیم.