![]() |
Ubisoft: یک شرکت مخصوص بازی های ویدئویی ریسک بیشتری نسبت به بخش سرگرمی دارد - نسخهی قابل چاپ +- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum) +-- انجمن: معرفی، نقد و اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- انجمن: اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- موضوع: Ubisoft: یک شرکت مخصوص بازی های ویدئویی ریسک بیشتری نسبت به بخش سرگرمی دارد (/showthread.php?tid=118129) |
Ubisoft: یک شرکت مخصوص بازی های ویدئویی ریسک بیشتری نسبت به بخش سرگرمی دارد - Aiden Pearce - 11-06-2014 شرکت Ubisoft به تازگی هیچ گونه خجالتی از توسعه فعالیت خود به خارج از حیطه بازی های ویدئویی نداشته است اما نظر و اعتقادات آنها برای این مسئله چیست؟ با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
در حال حاضر شرکت Ubisoft کارتون Rabbids Invasion را برای برنامه های شنبه صبح در کشورهای اروپایی و آمریکایی در نظر گرفته است. به تازگی اعلام شده بود عنوان Rabbids Invasion که یک نمایش تلویزیونی CG تعاملی می باشد، به کنسول نسل هشتم شرکت سونی نیز خواهد و سری جدید آن برای تمامی نسخه ها در ماه نوامبر عرضه خواهد شد. ای خبر رسما توسط شرکت Ubisoft تایید شده است و بازیکنان در کنسول نسل هشتم شرکت مایکروسافت یعنی Xbox One به کینکت و دارندگان Playstation 4 نیز به PS4 Camera نیازمند خواهند بود تا بتوانند یک سری از مینی گیم ها را تجربه کنند. یکی از آنها این است که یک شکلک برابر با ظاهر فعلی خرگوش موجود در صفحه با صورت خود ترسیم کنید یا اینکه با آنها به صورت مجازی جنگ تخم مرغ راه بیندازید. نسخه های نسل هشتمی این عنوان یعنی PS4 و Xbox One از ۴ بازیکن به صورت همزمان پشتیبانی می کند که این مورد در کنسول Xbox 360 فقط به ۲ نفر می رسد. با کسب امتیازات بیشتر شما می توانید محتویات و جوایز اضافه را برای خود آزاد کنید.
از طرفی دیگر احتمالا از آغاز ضبط فیلم سینمایی Assassin’s Creed نیز مطلع هستید، حتی Watch Dogs هم زمانی که عرضه نشده بود برای فیلم سینمایی آن قرار دادی بسته شد. اینطور که به نظر میرسد Ubisoft معقتد است فعالیت در بخش سرگرمی ریسک کمتری دارد. آقای Tony Key به عنوان مسئول مالی و بازاریابی شرکت مذکور می گویند:
نقل قول: ایشان معقتند هزینه ساخت بازی های ویدئویی بیشتر و بیشتر می شود در حالی که قیمت آنها برای سال های زیادی می باشد که تغییری نداشته است. برای اینکه هزینه های تولید جبران شود، سازندگان یا باید مخاطبین خود را برای فروش بیشتر توسعه دهند یا اینکه در دیگر قسمت ها نیز فعالیت داشته باشند.
|