انجمن های تخصصی  فلش خور
Hideo Kojima: چگونه دنیای GTA V متفاوت از دنیای Metal Gear Solid V TPP است - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: معرفی، نقد و اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- انجمن: اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- موضوع: Hideo Kojima: چگونه دنیای GTA V متفاوت از دنیای Metal Gear Solid V TPP است (/showthread.php?tid=121019)



Hideo Kojima: چگونه دنیای GTA V متفاوت از دنیای Metal Gear Solid V TPP است - KaQaz - 17-06-2014

Hideo Kojima: چگونه دنیای GTA V متفاوت از دنیای Metal Gear Solid V TPP است 1
آقای Hideo Kojima در مصاحبه اخیرش حرفهای جالبی زده است و در مورد چیزی که دنیا و ویژگیهای Metal Gear Solid V The Phantom Pain را متمایز از GTA V می کند توضیحاتی داده اند که در ادامه می توانید مطالعه کنید
" شرکت Rockstar مسیری بسیار متفاوت نسبت به چیزی که من در حال خلق آن هستم طی می کند. ما می گوییم که عنوان جهان باز ما سعی می کند شبیه به چیزی باشد که آنها می سازند اما تفاوت های بسیاری وجود دارد - من در تلاش برای خلق یک بازی مخفی کاری با آزادی بسیار زیاد هستم "
" این بازی لزوما چیزی نیست که شما آنرا Sand-Box بنامید و مانند GTA هر کجا که می خواهید بروید یا هر کاری که می خواهید بکنید. این کارهایی نیست که شما در MGS V انجام می دهید. در بازی ما شما کاری که باید بکنید انجام و اتمام ماموریتهاست. ماموریتها بسیار سرراست هستند مثل از بین بردن چیزی، دستگیر کردن کسی، کشتن کسی، برگرداندن چیزی و ... که در چنین موردهایی هستند و بسیار ساده اند "
" در حال حاضر بازیبازها تماما در مورد روش کار یا مسیر و زمان روز انجام ماموریتها حق انتخاب و آزادی عمل دارند همچنین بین این ماموریتها داستان بازی نیز به مرور تکمیل می شود. اما مطمئنا یک محدودیتهایی در هنگامی که بازیباز در حال انجام ماموریت است وجود دارد که دلیل آن مشخص است "
" در این رابطه MGS V به طور کامل متفاوت از چیزی است که می خواهید و می توانید در GTA V انجام دهید. در MGS V شما ماموریتهایی دارید و من در تلاش هستم تا آنجا که ممکن است آزادی بیشتری در چگونگی اتمام آنها به شما بدهم "