انجمن های تخصصی  فلش خور
سری جدید Mirror’s Edge خسته کننده نخواهد بود - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: معرفی، نقد و اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- انجمن: اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- موضوع: سری جدید Mirror’s Edge خسته کننده نخواهد بود (/showthread.php?tid=125275)



سری جدید Mirror’s Edge خسته کننده نخواهد بود - Aiden Pearce - 24-06-2014

طبق بیانات استدیو DICE، “کسالت وار بودن” از عواملی بود که اولین عنوان از سری بازی Mirror’s Edge به آن دچار شده بود که باعث می شد تجربه چندان دلچسبی رقم نخورد. با این حال آقای Karl-Magnus Troedsson به عنوان مدیر عامل شرکت EA به تازگی اعلام کرده اند که سازندگان این بار قصد دارند چنین چیزی را حذف کنند. در مصاحبه ای که توسط سایت Eurogamer انجام شده است، آقای Troedsson از برخی حقایق در ساخت عنوان Mirror’s Edge پرده برداری کرده اند. شرکت Electronic Arts به عنوان ناشر عنوان مذکور تصمیم دارد تا اینکه یک شیوه غیر عادی را در ساخت بازی پیش گیرد. به جای اینکه یک تیم بزرگ به صورت ضرالعجلی بر روی ساخت سری جدید Mirror’s Edge کار کنند، تیم کوچکی انتخاب شده و ناشر به آنها هر چقدر که بخواهد زمان داده است. ایشان گفته اند:
نقل قول:
ما میدانستیم که ساخت عنوان جدید زمان زیادی خواهد برد پس تصمیم گرفتیم که عجله ای در کار نباشد و تیم کوچکی را برای ساخت بازی انتخاب کنیم تا در یک دوره طولانی مدت کار خود را به پایان برسانند.
تیم سازنده حاضر در استدیو DICE، متوجه بودند که کنترل شخصیت در عنوان اصلی چندان مناسب نبوده است و به همین دلیل آنها تصمیم گرفته اند تا این مسئله در Mirror’s Edge بعدی سرگرم کننده تر جلوه کند تا اینکه مایه عذاب باشد. آقای Troedsson ادامه می دهند:
نقل قول:
ما می خواهیم همان مواردی که در بازی اول بود را ادامه دهیم اما می خواهیم کمی از خسته کننده بودن آن بکاهیم. ما اینبار بر روی یک سری مبارزات اول شخص فعالیت داریم که تجربه ای را ارائه خواهند کرد که هم سرگرم کننده است و هم با دسترسی بالا.
با این توصیف ها احتمالا فعلا برای مدت نسبتا زیادی شاهد انتشار Mirror’s Edge نخواهیم بود اما کیفیت آن شاید به مراتب بهتر از بازی قبلی باشد.