انجمن های تخصصی  فلش خور
با ستاره فیلم جدید اسپیلبرگ آشنا شوید - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فیلم و سینما (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=22)
+--- موضوع: با ستاره فیلم جدید اسپیلبرگ آشنا شوید (/showthread.php?tid=12545)



با ستاره فیلم جدید اسپیلبرگ آشنا شوید - sonia17 - 21-07-2012

کریس همسوورث که بیش از هر چیز به واسطه ایفای نقش در قالب «ثور» مشهور است ستاره فیلم جدید اسپیلبرگ خواهد بود.

استیون اسپیلبرگ کارگردان مطرح سینمای جهان در حالی پیش تولید تازه ترین کارش «روبوپوکالیپس» را انجام می دهد که بنا به اطلاعات ارائه شده در deadline.com گویا بناست «کریس همسوورث» بازیگری که بیش از هر چیز به خاطر ایفای نقش در قالب «ثور» در فیلمی به همین نام شهرت دارد نقش اصلی این فیلم را ایفا کند.

کریس همسوورث که به تازگی دو فیلم «انتقامجویان» و «سفیدبرفی و شکارچی» را هم روی پرده داشت مطئنا از انتخابی که اسپیلبرگ انجام داده خرسند خواهد بود چراکه تجربه نشان داده بسیاری از بازیگران مطرح سینما بعد از حضور در آثار اسپیلبرگ روند صعودی کارنامه خویش را در پیش گرفته اند. درباره همسوورث هم این قضیه شدت می یابد چراکه او هرچند به واسطه ایفای نقش اش در بلاک باسترها، شهرت زیادی به هم زده اما هنوز به واسطه کارگردانان درجه یکی نظیر اسپیلبرگ محک نخورده است.

کریس همسوورث بازیگر فیلم جدید اسپیلبرگ

فیلمنامه «روبوپوکالیپس» توسط «درو گودارد» نوشته می شود که پیش از این سناریوی آثاری مانند «مزرعه شبدر»، «کلبه جنگلی» و «لاست/گمشدگان» را نگارش کرده است. داستان فیلم درباره دوران غلبه روباتها بر زندگی انسان است و در زمانی می گذرد که انسانها موفق می شوند اولین مغز هوشمند کامپیوتری را خلق کنند اما همین اختراع سبب ساز آن می شود که نژاد انسانی به خطر بیفتد چون موجود هوشمندی که خالق آن انسان است برای حفاظت از کره زمین چاره ای نمی یابد جز از بین بردن انسانها!

«روبوپوکالیپس» برای اکران در سال ۲۰۱۴ آماده می شود.


RE: با ستاره فیلم جدید اسپیلبرگ آشنا شوید - NANA 2012 - 21-09-2012

طولانی بودTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongue: