![]() |
Ready At Dawn از وجود QTE در The Order: 1886 دفاع می کند - نسخهی قابل چاپ +- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum) +-- انجمن: معرفی، نقد و اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- انجمن: اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- موضوع: Ready At Dawn از وجود QTE در The Order: 1886 دفاع می کند (/showthread.php?tid=129332) |
Ready At Dawn از وجود QTE در The Order: 1886 دفاع می کند - Aiden Pearce - 01-07-2014 به جرات می توان گفت The Order: 1886 که به عنوان بازی انحصاری کنسول نسل هشتم شرکت سونی یعنی Playstation 4 شناخته می شود، نزدیکترین گرافیک را در حد کیفیت CG ارائه می کند آن هم به صورت همزمان و کاملا زنده و نه فقط در حالت سینمایی. منتهی نکته ای در گیم پلی آن وجود دارد که نظرات همگان را به سمت خود معطوف کرده است و آن هم چیزی جز صحنه های کلید زنی یا همان QTE نیست. در حالت کلی QTE ها اکثرا مایه عذاب هستند و بازیکنان این قابلیت را چندان گزینه مناسبی برای افزایش عملکرد گیم پلی نمی دانند. حال این بخش از گیم پلی در بازی مذکور چگونه خواهد بود؟ آیا دقیقه به دقیقه روی اعصاب ما راه خواهد رفت؟ بهتر است پاسخ را از زبان سازندگان بشنویم.
سایت Gamingbolt اخیرا مصاحبه ای با آقای Marc Turndorf از استدیو Ready At Dawn داشته است تا پاسخ مسئله را جویا شود. ایشان می گویند:
نقل قول: این بازی برای عرضه تا ماه فبریه سال بعد زمان زیادی دارد و ما هم از نوآری های تکنولوژیک بسیار لذت می بریم اما امیدواریم واقعا روی قسمت QTE کار شود تا اینکه شاهد کابوسی مانند Ryse نباشیم.
|