انجمن های تخصصی  فلش خور
مسئولین رونمایی جام جهانی در بازی فینال معرفی شدند پویول و یک مدل برزیلی! - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: مسئولین رونمایی جام جهانی در بازی فینال معرفی شدند پویول و یک مدل برزیلی! (/showthread.php?tid=133867)



مسئولین رونمایی جام جهانی در بازی فینال معرفی شدند پویول و یک مدل برزیلی! - Nazanin♥Xavi - 10-07-2014

به گزارش وبسایت فیفا، مهمان ویژه فینال این دوره از بازی های جام جهانی پویول به عنوان یکی از بهترین بازیکنان اسپانیا در قهرمانی 4 سال پیش این تیم در جهان خواهد بود. در کنار پویول به عنوان الگوی ملی و جهانی دنیای فوتبال، جیسه له بوندچن، مدل برزیلی و نماینده مارک لوئیس وویتون، حضور خواهد داشت
این دو نفر وظیفه خواهند داشت جام جهانی را قبل از آغاز بازی فینال در ریو دوژانیرو، برای هواداران و بینندگان تلویزیونی رونمایی کنند تا پس از مسابقه به قهرمان جدید جهان اعطا شود.
مسئولین رونمایی جام جهانی در بازی فینال معرفی شدند پویول و یک مدل برزیلی! 1
در این بین دو تیم فوتبال آلمان و آرژانتین هم با اشتیاق تمام در حضور و تشویق های کرکننده تماشاگران، در آخرین بازی خود در جام جهانی به میدان خواهند رفت؛ جام جهانی هم در فاصله بسیار نزدیکی از آنها در کنار زمین قرار خواهد داشت.

این جام زرین در باکس سفارشی ساخت لوئیس وویتون خواهد بود؛ شرکتی که فقط برای همین وظیفه از سوی فیفا به کار گرفته شده است. در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی هم کاپیتان سابق تیم ملی ایتالیا، فابیو کاناوارو، به عنوان نماینده قهرمان جهان در سال 2006، از جام جهانی رونمایی کرده بود. امسال هم با حضور پویول، بوندچن و جام جهانی، مسلما ماراکانا پر از شور و اشتیاق دیدار فینال جام جهانی خواهد بود که ساعت 23:30 به وقت ایران در روز یکشبه پیش رو انجام خواهد شد.