انجمن های تخصصی  فلش خور
پراندلي از ایتالیا خداحافظي کرد - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: پراندلي از ایتالیا خداحافظي کرد (/showthread.php?tid=133997)



پراندلي از ایتالیا خداحافظي کرد - Mσηѕтєя Gιяℓ - 10-07-2014

چزاره پراندلي پس از بر عهده گرفتن سمت مربي گري تيم فوتبال گالاتاسرا ترکيه رسما با فدراسيون فوتبال ايتاليا خداحافظي کرد.

  پراندلي در پي حذف تيم ملي فوتبال ايتاليا در مرحله گروهي رقابت هايجام جهاني در برزيل از سمت هدايت اين تيم استعفا کرد ، اين در حالي است که دو سال از زمان قرارداد پراندلي با فدراسيون فوتبال ايتاليا باقي مانده بود.

اين مربي 56 ساله پيشنهاد هدايت تيم گالاتاسراي ترکيه رابا قراردادي معادل دو ميليون و 300 هزار يورو در سال پذيرفت.

پايگاه اينترنتي فدراسيون فوتبال ايتاليا به نقل از پراندلي اعلامکرد:« طي چهار سال اتفاقات متعددي رخ داد . با افراد زيادي ملاقات کردم و کارهاي بسياري انجام دادم.»

او همچنين گفت:« مي خواهم از همه افراديکه مرا همراهي کردند، به من مشاوره دادند و از من حمايت کردند، تشکر کنم . کار کردن با شما براي من افتخار بود و من همواره به آ» افتخار خواهم کرد . بايد از جيان کارلو آبته رئيس فدراسيون فوتبال ايتاليا به صورت ويژه تشکر کنم . اميدوارم تجربه ما - هم تجارب مثبت و هم منفي - نقطه آغازي در پيشرفت هاي فوتبال ما شود.»

به گزارش پايگاه اينترنتي فيفا، پراندلي قبل از بر عهده گرفنت هدايت تيم ملي ايتاليا - به جاي مارچلو ليپي - در سال 2010، هدايت تيم هاي رم و فيورنتينا را بر عهده داشت. او تيم ملي ايتاليا را تا فينال رقابت هاي يورو 2012 رهنمون کرد . ايتاليا در آن بازي به اسپانيا باخت. تيم ايتاليا در جام کنفدراسيون هاي سال گذشته تيز در مکان سوم قرار گرفت.