![]() |
دو سال طول کشید تا اینکه Sunset Overdrive سبک هنری خود را پیدا کند - نسخهی قابل چاپ +- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum) +-- انجمن: معرفی، نقد و اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- انجمن: اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- موضوع: دو سال طول کشید تا اینکه Sunset Overdrive سبک هنری خود را پیدا کند (/showthread.php?tid=137469) |
دو سال طول کشید تا اینکه Sunset Overdrive سبک هنری خود را پیدا کند - Aiden Pearce - 17-07-2014 ![]() بازی Sunset Overdrive بی شک یکی از مورد انتظارترین عناوین سال ۲۰۱۴ می باشد که قرار است به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتم شرکت مایکروسافت یعنی Xbox One منتشر شود. شاید بپرسید دلیل محبوبیت آن چیست؟ صرف نظر از محیط آخرالزمانی طراحی شده برای شهر Sunset، رنگ های موجود در محیط بسیار زنده و شاد هستند طوری که باعث شده است این بازی سبک و سیاق هنری کاملا مخصوص به خود را دارا باشد. آقای Jacinda Chew به عنوان کارگردان هنری بازی Sunset Overdrive اعلام کرده اند که یافتن چنین طراحی منحصر به فردی نزدیک به دوسال طول کشیده است. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا دلیل آن را دریابیم.
آقای Chew در سایت رسمی استدیو Insomniac Games می نویسند:
نقل قول: استدیو Insomniac Games بازی Sunset Overdrive را در ۲۸ اکتبر (مصادف ۶ آبان) منتشر خواهد کرد و پس از آن نیز قصد دارد آپدیت های فراوانی را عرضه کند تا اینکه شما بتوانید همیشه از محتویات جدید و ماموریت های بیشتر لذت ببرید.
|