انجمن های تخصصی  فلش خور
نظری‌جویباری:تیموریان از خیلی از خواسته‌هایش گذشت/ خدا بخواهد انصاری‌فرد استقلالی می‌ - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: نظری‌جویباری:تیموریان از خیلی از خواسته‌هایش گذشت/ خدا بخواهد انصاری‌فرد استقلالی می‌ (/showthread.php?tid=138277)



نظری‌جویباری:تیموریان از خیلی از خواسته‌هایش گذشت/ خدا بخواهد انصاری‌فرد استقلالی می‌ - Mไ∫∫ ∫MΘKξЯ - 18-07-2014

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: انصافا تیموریان از خیلی از خواسته‌های خود گذشت و من از این بازیکن ممنونم.

علی نظری جویباری مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال در گفت و گو با فارس در خصوص عقد قرارداد با تیموریان گفت:انصافا تیموریان خیلی از خواسته‌های خود گذشت و با ما راه آمد.

وی افزود:به جرات می‌گویم که بیشتر از آنکه ما از خواسته‌های خود گذشت کنیم تیموریان از خواسته‌های خود چشم پوشی کرد و ما از این بازیکن ممنون هستیم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص احتمال حضور کریم انصاری فرد در استقلال گفت: ما خواهان جذب این بازیکن هستیم و باید با مدیر برنامه‌های این بازیکن جلسه بگذاریم. البته مدیر برنامه‌های این بازیکن در روسیه حضور دارد و در صورتی که بتوانیم با او توافق کنیم یک بازیکن را از لیست خارج خواهیم کرد. من امیدوار به جذب انصاری فرد هستم و اگر خدا بخواهد تلاش می‌کنم او را هم استقلالی‌ کنم.

وی در پاسخ به این سوال که چه بازیکنی از لیست خارج می شود گفت: این دیگر در حیطه من نیست و کادر فنی در موردش نظر خواهد داد.

وی در خصوص دلیل غیبت افشارزاده در جلسه با تیموریان گفت: افشارزاده به شهرستان رفته و در تهران حضور ندارد اما در جریان امور بود.