انجمن های تخصصی  فلش خور
کواچ: حالا والیبال محبوب‌ترین ورزش ایران است - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: کواچ: حالا والیبال محبوب‌ترین ورزش ایران است (/showthread.php?tid=138623)



کواچ: حالا والیبال محبوب‌ترین ورزش ایران است - دخترقرمزی - 19-07-2014

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: من تشنه موفقیت هستم و تلاش می‌کنم این انگیزه را به بازیکنانم هم منتقل کنم.

به گزارش بیست چهارده، اسلوبودان کواچ همراه با تیم ملی والیبال ایران توانست تاریخ‌ساز شود و برای نخستین بار به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ جهانی والیبال راه پیدا کند؛ مرحله‌ای که برای رسیدن به آن توانست برزیل را شکست داده و روسیه را حذف کند. این موفقیت در سایه مدیریت قدرتمند مربی جوان و با انگیزه ایران یعنی بوبان کواچ حاصل شد.

بوبان کواچ پس از صعود تیم ملی والیبال ایران به مرحله نیمه‌نهایی لیگ جهانی والیبال 2014 اظهار داشت: فکر می‌کنم برزیلی‌ها در دیدار برابر ایران از 100درصد توان خود استفاده نکردند. آنها تیم خوبی دارند، اما ظاهراً فراموش کرده بودند که ما در 4 بازی گذشته امتیازات بیشتری نسبت به آنها گرفته بودیم؛ ایران 7 امتیاز و برزیل تنها 5 امتیاز کسب کرده بود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: از بازیکنانم عصبا‌نی‌ام؛ من نباید برای آنها جلسه بگذارم و موارد بدیهی والیبال را به آنها توضیح دهم. البته خوشحالم چون به نتیجه بزرگی رسیدیم. در دیدار برابر روسیه هم باید پیروز می‌شدیم، اما به هر حال در شرایط کنونی به بازی برابر آمریکا و غلبه بر این تیم فکر می‌کنیم. من تشنه موفقیت هستم و تلاش می‌کنم این انگیزه را هم به بازیکنانم منتقل کنم.

اسلوبودان کواچ در پاسخ به این سوال که از حضور در ایران چه احساسی دارد، عنوان کرد:احساس خیلی خوبی دارم؛ حالا والیبال محبوب‌ترین ورزش در ایران است. مردم اتفاقات و اخبار بازیکنان را پیگیری می‌کنند و برخی‌ها هم دوست دارند با ستارگان والیبال ایران عکس یادگاری بگیرند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا از ترک پروجا خوشحال است یا خیر، تصریح کرد: بله؛ من با یک تیم باشگاهی نمی‌توانم به برخی از موفقیت‌ها دست پیدا کنم. با فدراسیون والیبال ایران قرارداد بستم و این یعنی تا وقتی که سرمربی تیم ملی والیبال ایران هستم نمی‌توانم هدایت یک تیم باشگاهی را برعهده بگیرم.

تیم ملی والیبال ایران امشب از ساعت 20 در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ جهانی والیبال 2014 به مصاف آمریکا خواهد رفت.


RE: کواچ: حالا والیبال محبوب‌ترین ورزش ایران است - **li@** - 24-07-2014

از قبل هم بوده!Dodgy


RE: کواچ: حالا والیبال محبوب‌ترین ورزش ایران است - fateme-volleyball - 25-07-2014

دقیقا والیبال همیشه محبوب دل مردم بوده هست و خواهد بود
HeartHeartHeart


RE: کواچ: حالا والیبال محبوب‌ترین ورزش ایران است - ☆єℓαнєн✮ - 14-08-2014

بله باید ورزش محبوبی باشه