انجمن های تخصصی  فلش خور
موفقیتی دیگر و کشفی لذت بخش در گنج یابی - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: علم، فرهنگ، هنر (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=40)
+--- انجمن: تاریخ (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=34)
+--- موضوع: موفقیتی دیگر و کشفی لذت بخش در گنج یابی (/showthread.php?tid=14587)



موفقیتی دیگر و کشفی لذت بخش در گنج یابی - امیررضا* - 12-08-2012

لطفا کپی نکنید!!کلیه ی مطالب به ایران سرزمین گنج های گمشده تعلق دارم.پس کپی نکنید!

معرفی جدیدترین تجربه موفق در گنج یابی
موفقیتی دیگر و کشفی لذت بخش

موفقیتی دیگر و کشفی لذت بخش در گنج یابی 1


موفقیتی دیگر و کشفی لذت بخش در گنج یابی
معرفی جدیدترین تجربه موفق در گنج یابی
موفقیتی دیگر و کشفی لذت بخش


دیشب وقتی برای بار دوم خبردار شدم که یکی دیگر از جویندگان و مشترکان این وبلاگ به موفقیتی ارزشمند دست یافته است، بار دیگر به خود بالیدم، چرا که مطلع شدم که با استفاده از مطالب این وبلاگ و همچنین دریافت مشاوره و راهنمایی از بنده، تعدادی از دوستان بزرگوارمان، به یک پیروزی و موفقیت جالب توجه ، دست یافته اند.
پس از شنیدن این خبر مسرت بخش، باز هم همچون گذشته، شادمان گردیدم و برای بالا بردن سطح اطلاعات دیگر عزیزان، تصمیم گرفتم، همچون گذشته این مورد را نیز بدون نام بردن از منطقه و یا اشاره به نام و کد اشتراک اشخاص، با تیتر فوق منتشر نمایم، باشد تا موجب موفقیت شما نیز واقع گردد. انشا الله
در یکی از مناطق کوهستانی کشور، در زیر یک مجسمه و سنگ نگاره ای که به مانند تصویر منتشر شده در این وبلاگ بود (شتری نشسته در شیب کوه) دوستان خوبمان توانستند، درست در زیر سنگ شتر و در عمق ۲ متری زیر آن، یک قبر بیابند که در کنار جسد تعدادی لوازم و مجسمه سنگی که بسیار زیبا و نفیس می باشند، کشف نموده و بدلیل کوچک بودن محل حفاری نتوانسته اند کمی بیشتر حفاری را ادامه دهند و فقط اشیاء کنار جسد را برداشته اند.
علامت شتر دارای معانی بسیار زیادی می باشد که تقریبا بجز یکی دو مورد، در بقیه موارد همیشه دارای دفینه و گنج می باشد.
توجه داشته باشید که این علامت اگر درست همانند تصویر فوق باشد، اگر در گذشته به تاراج نرفته باشد، ۱۰۰٪ دارای دفینه خواهد بود و محل صحیح حفاری هم، زیر سنگ زیرین شتر می باشد.
در هرصورت ضمن اینکه برای همه شما آرزوی موفقیت می نمایم، این نکته را متذکر شده و پیشنهاد می کنم که چنانچه به چنین موردی برخورد کردید، ابتدا کمی با حوصله و با ابعادی بزرگتر کنار تخته سنگها را به عمق ۲ تا ۵/۲ بکنید و سپس به سمت زیر سنگ شتر تغییر مسیر دهید تا بتوانید، کمی مسلط تر به سمت هدف راه یابید.
امیدوارم تک تک شما عزیزان، بتوانید، به گنج و دفینه ای ارزشمند، دست یابید، کافی است به خود و توانایی های خود ایمان داشته باشید. به امید آن روز

لطفا کپی نکنید!!کلیه ی مطالب به ایران سرزمین گنج های گمشده تعلق دارم.پس کپی نکنید!