انجمن های تخصصی  فلش خور
کمیته مخفی برای انتخاب رییس دانشگاه شریف تشکیل نشده است - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: علم، فرهنگ، هنر (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=40)
+--- انجمن: تحصیلات دانش آموزی و دانشجویی (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=64)
+--- موضوع: کمیته مخفی برای انتخاب رییس دانشگاه شریف تشکیل نشده است (/showthread.php?tid=146002)



کمیته مخفی برای انتخاب رییس دانشگاه شریف تشکیل نشده است - Mᴏsᴇs - 29-07-2014

عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف تاکید کرد: هیچ کمیته مخفی در خصوص انتخاب رییس دانشگاه شریف تشکیل نشده و اخبار منتشر شده در این خصوص صحیح نیست.

دکتر مقداری در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره اظهار کرد:‌ در آذر ماه سال گذشته بر اساس سیاست‌های اعلام شده وزارت علوم مبنی بر تعیین روسای دانشگاه‌ها بر اساس مقبولیت در بین اعضای هیات علمی،‌ تجربه مدیریتی و پیشینه علمی شایسته، مباحثی در بین اعضای هیات علمی دانشگاه شریف، در فضای داخلی دانشگاه و از طریق پست الکترونیک مطرح و آغاز شد و بر این اساس متنی تهیه و از اعضای هیات علمی رسمی خواسته شد برای تعیین وی‍‍‍ژگی‌های رییس دانشگاه و نحوه نظر سنجی برای تعیین افراد نظر بدهند.

وی افزود: از جمله این نظرات این بود که موضوع در شورای دانشگاه مورد بحث و بررسی قرار گیرد و شورای دانشگاه مجری این نظرسنجی از طریق تشکیل یک کمیته جستجو باشد که با اطلاع و موافقت رییس دانشگاه به این طریق عمل شد.

این عضو هیات علمی دانشگاه شریف تاکید کرد: بنابراین موضوع از ابتدا به صورت خودجوش در داخل دانشگاه شکل گرفته و وزارت علوم یا شخص آقای دکتر توفیقی، هیچ نقشی در شکل گیری و ادامه کار و مباحث مربوطه به این کمیته نداشته‌اند.

مقداری در عین حال ابراز تعجب کرد که چگونه و با چه انگیزه‌ای یک موضوع درون دانشگاهی بعد از گذشت پنج ماه تبدیل به یک موضوع قابل انتشار در رسانه‌ها می‌شود؟