انجمن های تخصصی  فلش خور
عصبانيت گوارديولا از خشونت حريف تدارکاتي - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: عصبانيت گوارديولا از خشونت حريف تدارکاتي (/showthread.php?tid=153823)



عصبانيت گوارديولا از خشونت حريف تدارکاتي - | NEON DEMON | - 07-08-2014

سرمربي باواريايي‌‌ها تاکيد کرد از رويکرد حريف تدارکاتي شاگردانش در اردوي پيش فصل آمريکا راضي نبوده است.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
عصبانيت گوارديولا از خشونت حريف تدارکاتي 1
________________________________________
تيم فوتبال بايرن مونيخ بامداد امروز (پنج‌شنبه) در ديداري تدارکاتي در شهر پورتلند آمريکا به مصاف تيم ستارگان منتخب ليگ حرفه‌اي آمريکا (MLS) رفت و در پايان با نتيجه 2 بر يک تن به شکست داد.

به نقل از تسنيم، باواريايي‌ها در شرايطي در اين بازي باختند که در نيمه دوم آن بازيکنان تيم آل استار تکل‌‌ها و خطاهاي خشني روي شاگردان پپ گوارديولا انجام دادند، از جمله 2 تکل خشني که توسط اوسوالدو آلونسو و ويل جانسون به ترتيب روي پاي ژردان شاقيري و باستين شواين‌اشتايگر صورت گرفت.

پپ گوارديولا که به نظر مي‌رسد از رويکرد بازيکنان آل استارز ناراضي و عصباني است، چندين بار در حال فرياد زدن بر سر کالب پورتر، سرمربي آل‌استارز مشاهده شد و همچنين در پايان بازي از دست دادن با وي خودداري کرد.

گوارديولا اما ادعا کرد با همتايش در تيم حريف دست نداده است چون او را نديده است. وي در گفت‌وگو با نشريه يو‌اس‌اِي تودي آمريکاي اظهار داشت: من او را نديدم. ما تلاش کرديم که به قوانين بازي احترام بگذاريم و همچنين تلاش بازيکنانم را تحسين مي‌کنم.

گوارديولا افزود: اين وظيفه من نيست که نگران تکل‌هاي بازيکنان حريف باشم. اين مسئوليت شخص ديگري است هرچند من بعيد مي‌دانم که او به مسئوليتش عمل کرده باشد.

پورتر هم در واکنش به اظهارات گوارديولا و اتفاقاتي که در جريان بازي رخ داد، عنوان کرد: اين تنها بخش کوچکي از بازي بود و واقعاً هيچ دليلي وجود ندارد که من بخواهم درباره‌اش حرفي بزنم. مربيان عصباني مي‌شوند. همان طور که گفتم اين بازي آن قدر نکات مثبت داشت که بخواهيم درباره آنها حرف بزنيم ومن نمي‌خواهم جنجال بسازم.