انجمن های تخصصی  فلش خور
پسری که با گوشت مادر و پدرش غذا پخت!!! - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: علم، فرهنگ، هنر (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=40)
+--- انجمن: خبرها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=42)
+--- موضوع: پسری که با گوشت مادر و پدرش غذا پخت!!! (/showthread.php?tid=154032)



پسری که با گوشت مادر و پدرش غذا پخت!!! - hokm - 07-08-2014

یک منبع دادگاهی در هنگ کنگ از وقوع یک جنایت تکان دهنده و مثله شدن یک پدر و مادر سالخورده و پختن آنها به دست فرزندشان خبر دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، یک منبع دادگاهی در هنگ کنگ از وقوع یک جنایت تکان دهنده و مثله شدن یک پدر و مادر سالخورده و پختن آنها به دست فرزندشان خبر دادند.

منابع دادگاهی می گویند این قتل به دقت و در طول زمان برنامه ریزی شده است.

این منبع آگاه اعلام کرد چند روز پس از اعلام خبر گم شدن این زوج سالخورده ، سر جدا شده چائو وینگ کی 65 ساله و همسر 62 ساله اش مارس سال گذشته در دو یخچال در یک آپارتمان خونین پیدا شد.

پسر 30 ساله این زوج که به همراه دوستش اقدام به مثله کردن پدر و مادر خود کرده بود ، باقیمانده اجساد آنها را به منظور مخفی کردن جنایت هولناک خود پخته و پنهان کرده بود.


منابع قضایی هنگ کنگ می گویند این دو نفر از ماهها قبل برای نقشه قتل خود برنامه ریزی کرده و اقدام به خرید چاقو ، یخچال ، مایکروفر و پلوپز کرده بودند.


پسری که با گوشت مادر و پدرش غذا پخت!!! 1

پسر این زوج ابتدا به پلیس گفته بود که والدینش ظاهرا به چین رفته اند اما بعدها به قتل اعتراف کرد و گفت قصد داشته است تکه تکه از شر اعضای بدن والدینش رها شود.

خبرگزاری فرانسه از هنگ کنگ گزارش داد پسر این زوج ادعا کرده است که مشکل روانی دارد و به دلیل تجربیات خود از دوران کودکی و نوجوانی نمی تواند هیچ احساس همدردی با رنج دیگران داشته باشد اما منابع دادگاهی می گویند این قتل به دقت و در طول زمان برنامه ریزی شده است.