انجمن های تخصصی  فلش خور
«اتاق فیلم و سینما» - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فیلم و سینما (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=22)
+--- موضوع: «اتاق فیلم و سینما» (/showthread.php?tid=155120)

صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17


«اتاق فیلم و سینما» - || Mιѕѕ α.η.т || - 09-08-2014

تْ ایـن تـآییب مـطالب کوتـاه دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فیلم و سینما
 قرار مـیگیره ‍×



لطفـا اسـم مـطلبم بنـویسید !


اسـپم نـدید ‍! ...


{ممـنون + خـوب بود + دمـت گرم + لـاییک وّ وّ وّ اسپـم حـساب میشـن ! .}


شکلک خـالی هم اسپم حـساب میشـن -ـ- ! ..


بـا تـــ ــشـکــر ×


:\ ..



RE: «اتاق فیلم و سینما» - Mohammad 77 - 13-08-2014

موضوع اخبار سینما هستش


RE: «اتاق فیلم و سینما» - || Mιѕѕ α.η.т || - 15-08-2014

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اصغر فرهادی فیلم بعدی‌اش را در ترکیه نمی‌سازد
 

سینمای ما- در روزهای اخیر خبری مبنی بر ساخت فیلم بعدی اصغر فرهادی در ترکیه منتشر شده است که روابط عمومی دفتر فیلمسازی فرهادی اعلام کرده است که به هیچ وجه این خبر صحت نداشته و توسط این کارگردان، تکذیب می‌شود.

اصغر فرهادی به عنوان رییس هیات داوران جشنواره فیلم استانبول به تازگی در ترکیه حضور داشت.

هنوز درباره تولید فیلم بعدی این کارگردان برگزیده اسکار، اخبار موثقی مخابره نشده است. 

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
رضا عطاران فیلمنامه‌ امیرمهدی ژوله را می‌سازد
 
سینمای ما- فیلمنامه فیلم سینمایی «برباد رفته» که قرار است توسط رضا عطاران ساخته شود، به قلم امیر مهدی ژوله در حال نگارش است. بنابراین گزارش، فیلمنامه این فیلم در مرحله نگارش است و موافقت های اولیه ساخت «بر باد رفته» توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شده است.

منیژه حکت تهیه کننده این فیلم با اعلام این خبر که این فیلم توسط وی و علی سرتیپی تهیه می شود گفت: امیدوارم پس از دریافت پروانه ساخت در تیرماه امسال فیلمبرداری آن کلید بخورد.

«بربادرفته» یک فیلم اجتماعی در ژانر کمدی است.

فیلم سینمایی «توده» به کارگردانی کیارش اسدی زاده که قرار است فیلمبرداری آن از خرداد ماه امسال آغاز شود، با تغییر نام همراه می شود، فیلم سینمایی «توده» دومین کار مشترک منیژه حکمت و علی سرتیپی به عنوان تهیه کننده است.  



RE: «اتاق فیلم و سینما» - || Mιѕѕ α.η.т || - 21-08-2014

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
روحانی در پشت صحنه شاهگوش


به گزارش فانیگما  به نقل از ایران‌خبر، مسعود پاکدل، عکاس و مجری طرح سریال شاهگوش بر روی صفحه اختصاصی خود در این شبکه تصویری از گریم حسن روحانی بر روی چهره خود انتشار داده است. این تست گریم شاهکاری از استاد عبدالله اسکندری است که در پشت صحنه سریال شاهگوش به اجرا درآمده است.
بر اساس شنیده ها مسعود پاکدل قرار بوده در یکی از قسمتها در نقش حسن روحانی به ایفای نقش بپردازد که با صلاحدید داود میرباقری این قسمتها از سریال حذف گردیده است
مسعود پاکدل، عکاس و مجری طرح سریال شاهگوش بر روی صفحه اختصاصی خود در این شبکه تصویری از گریم حسن روحانی بر روی چهره خود انتشار داده است. این تست گریم شاهکاری از استاد عبدالله اسکندری است که در پشت صحنه سریال شاهگوش به اجرا درآمده است. بر اساس شنیده ها مسعود پاکدل قرار بوده در یکی از قسمتها در نقش حسن روحانی به ایفای نقش بپردازد که با صلاحدید داود میرباقری این قسمتها از سریال حذف گردیده است.
[url=http://funigma.com/1393/05/14/روحانی-در-پشت-صحنه-شاهگوشعکس/4554-3/][/url]



RE: «اتاق فیلم و سینما» - || Mιѕѕ α.η.т || - 03-09-2014

قست دوم مجموعه فيلم «اورلي لف لم» در راه است
به گزارش سينماخبر؛ «اورلي» شخصيت خيالي اين مجموعه،‌نوجواني 16 ساله و خجالتي است که به ثبت وقايع روزانه ، مشکلات و اتفاقات زندگي اش مي پردازد.


اين فيلم برگرفته از رمان هشت جلدی به همين نام است که توسط «اينديا دژاردين» نوشته شده و نيکولا مونت کارگرداني اين مجموعه را برعهده دارد.
قسمت اول این مخموعه کانادایی ، به ماجرا های امیلی در دبیرستان و تلاشش برای برقراری ارتباط با دیگر دانش آموزان مدرسه می پردازد.


گروه توليد، تاريخ احتمالي اکران را تابستان 2015 تعيين کرده اند. سري اول اين مجموعه اولين بار در سال 2010 اکران شد.


شایان ذکر است که اولین جلد این مجموعه بیش از450000 نسخه در سراسر دنیا فروخته شده است.


ـــــــــــــــــــــــــــــ


به گزارش سينماخبر؛ کمپانی وارنر برادرز که ماه پیش اعلام کرده بود این فیلم را می سازد، اکنون اعلام کرده آن را برای سال 2016 آماده نمایش می کند.

شین بلک کارگردان «مرد آهنی 3» کارگردانی این فیلم را انجام می دهد.

داستان فیلم در لس آنجلس دهه 1970 می گذرد و گاسلینگ و کرو باید با هم کار کنند تا بتوانند معمای ناپدید شدن دختری را که به نظر می‌رسد ارتباطی هم با قتل یک بازیگر فیلم‌های غیراخلافی ندارد، حل کنند.

دو شخصيت اصلي فیلم جكسون هيلي كه از اعتياد به الكل جان سالم به در برده و هالند مارچ که به پول نياز دارد، بررسی اين پرونده را قبول مي‌كنند.

بلک و آنتونی باگاروتسی فیلمنامه این فیلم را که پاییز امسال فیلمبرداری آن شروع می‌شود، نوشته‌اند.

بلك فيلمنامه‌نويس كهنه‌كاري است كه جديدترين پروژه اش نوشتن فيلمنامه «مرد آهني 3» و كارگرداني آن بود. او با اين پروژه فروشي 1.2 ميليارد دلاري را در سراسر جهان تجربه كرد. او فيلمنامه‌نويس مجموعه «سلاح مرگبار» هم بود و در سال 1987 موفقيت زيادي برای آن كسب كرد.

براي اين فيلم جديد بلك بار ديگر با جوئل سيلور به عنوان تهيه كننده همكار مي‌شود. این دو در «سلاح مرگبار» نيز همكار بودند.

در زمان اکران این فیلم دو انیمیشن خانوادگی یکی «یافتن دوری» و دیگری «چطور اژدهایتان را تربیت کنید 3» نیز اکران می‌شوند.

با استعفاي «مرضیه برومند» موافقت نشد
پس از انتشار نامه‌ مرضیه برومند خطاب به معاون امور هنری مبنی بر وجود ناهماهنگی‌هایی در روند برگزاری جشنواره تئاتر عروسکی، جلسه‌ای مشترک با حضور علی مرادخانی،‌ حسین طاهری مدیرکل هنرهای نمایشی و دبیر جشنواره برگزار شد.

معاون امور هنری وزیر ارشاد ضمن اشاره به بازدید خود از دبیرخانه جشنواره عروسکی، تلاش‌های اعضای دبیرخانه و ابراز رضایت هنرمندان این عرصه از حضور مرضیه برومند، گفت: حضور خانم برومند برای تئاتر عروسکی کشور بسیار مغتنم و برای مجموعه تئاتر فرصت ممتازی است. تئاتر عروسکی در این رویداد فرهنگی اثرگذار باید از وجود ایشان نهایت بهره فرهنگی و علمی را ببرد. اینجانب به هیچ عنوان با استعفای ایشان موافق نیستم و معتقدم که خانم برومند با برطرف شدن مشکلات به کار خود ادامه خواهند داد.

حاضران در این جلسه همچنین درباره موارد مطرح شده در نامه استعفای دبیر جشنواره تئاتر عروسکی گفتگو کردند که معاون امور هنری نوید داد مشکلات برطرف شود و در انتها ابراز امیدواری کرد پانزدهمین دوره جشنواره تئاتر عروسکی در شأن هنرمندان و علاقه‌مندان این عرصه برگزار شود.

مرضیه برومند، هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون اسفندماه سال گذشته با حکم مدیرکل هنرهای نمایشی به عنوان دبیر پانزدهمین جشنواره تئاتر عروسکی انتخاب شد.


RE: «اتاق فیلم و سینما» - || Mιѕѕ α.η.т || - 06-09-2014

«اتاق فیلم و سینما» 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
به گزارش سينما خبر،  بدین ترتیب این سریال، یازدهمین سریالیست که تلویزیون در 7 سال گذشته روی آنتن می فرستد. این سریال،20 قسمت است که مثل همه سریال های قبلی کره ای، هرقسمتش 60 دقیقه ای می شود. با یک حساب سرانگشتی می توانید فهمید که در این 7 سال، چند ساعت پای سریال های کره ای نشسته ایم.

(جواهری در قصر / 54 قسمت - جومونگ / 81 قسمت- امپراتور بادها/ 36 قسمت - امپراتور دریا / 51 قسمت - تاجر پوسان/ 54 قسمت- دونگ یی / 60 قسمت -دودوست/ 32 قسمت - پشت برج سفید / 20 قسمت - متشکرم / 16 قسمت - سرزمین آهن / 32 قسمت) با حساب کردن این عددها به عدد 436 می رسیم که با جمع کردن آن با 20 قسمت سریال جدید ما 456 ساعت یعنی 18 روز و 21 ساعت پای سریال های کره ای نشسته ایم. 



RE: «اتاق فیلم و سینما» - || Mιѕѕ α.η.т || - 08-09-2014

«اتاق فیلم و سینما» 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گروه بين الملل؛ سينما خبر- چالش سطل يخ چهره هاي مطرح هنري يکي از مهمترين اخبار حوزه سرگرمي در هفته گذشته بود. ولي در ميان اين چهره هاي شناخته شده تنها چند نفر هستند که جدا از شوآف و خودنمايي، دست در جيب کرده و به انجمن بيماران (ALS) کمک کردند.
«دي کاپريو» از چهره هايي است که علاوه بر محبوبيت، بازيگر دست و دل بازي هم است. «لئوناردو دي کاپريو» و «ديويد اسپيد» از چهره هايي هستند که بيشترين مقدار کمک نقدي به انجمن بيماران (ALS)را داشته اند.
به گزارش روابط عمومي انجمن بيماران (ALS)،‌ «دي کاپريو» و «اسپيد» از چهره هايي هستند که هر يک با 100 هزار دلار بالاترين مقدار کمک نقدي را به اين انجمن داشته اند.
«جان لجر» مدير شرکت مخابراتي «تي موبايل» و «ميکي آريزون» رئيس شرکت خطوط دريايي کارنيوال از ديگر چهره هايي هستند که هر يک يکصد هزار دلار به اين انجمن کمک کرده اند.
دهها چهره ي سينمايي و هنري از هفته هاي گذشته در چالش سطل يخ شرکت کرده اند که بيشتر جنبه تبليغاتي داشته است.
به گفته مقامات صندوق (ALS) تاکنون 107 ميليون دلار کمکهاي مردمي به اين صندوق واريز شده است.



RE: «اتاق فیلم و سینما» - || Mιѕѕ α.η.т || - 09-09-2014

«اتاق فیلم و سینما» 1
[rtl]"بوی گندم" به شبکه نمایش خانگی مي‌آيد[/rtl]
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
به گزارش سينما خبر؛  در جلسه 16 شهریور شورای پروانه نمایش خانگی که با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد،با نمایش فیلم‌های: "بوی گندم "به تهیه کنندگی جعفر(داریوش)بابائیان و کارگردانی محمد رضا خاکی و "سکوت پروانه‌ها "به تهیه کنندگی مجید پریخواه و کارگردانی شاهپور شهبازی  در شبکه نمایش خانگی  موافقت شد.

همچنین در این جلسه با نمایش 5 عنوان فیلم خارجی موافقت شد.

براساس این گزارش، شورای صدور پروانه ساخت فیلم های ویدئویی در جلسه 16 شهریور خود که با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد،با ساخت فیلم نامه های: "ازدواج کم درد سر "به تهیه کنندگی  آمنه بشیری و کارگردانی بی‍ژن شیر مرز، "سحر" به تهیه کنندگی محمود دینی و کار گردانی مصطفی امجدی، "همدیگر" به تهیه کنندگی علی فاتحی و کارگردانی جابر مطهری زاده، "زیبا" به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی کوه کن و "دختر روستا" به تهیه کنندگی و کارگردانی حسین ابراهیمی دستگردی موافقت کرد.





RE: «اتاق فیلم و سینما» - || Mιѕѕ α.η.т || - 11-09-2014

[rtl]نقش آفرینی عموهاي فيتيله اي در فيلم سينمايي هندي[/rtl]
«اتاق فیلم و سینما» 1
به گزارشدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 سینماخبر؛  كارگردان و بازيگر برنامه «فيتيله» اين خبر را اعلام كرد و افزود: در اين قسمت از برنامه با بچه ها درباره فصل ها صحبت مي كنيم.

محمد مسلمي ادامه داد: در اين برنامه شخصيت هاي بهار، پاييز، تابستان و زمستان به استوديو «فيتيله» مي آيند و در قالب نمايش اطلاعات خوبي را درباره فصول مختلف سال، ميوه ها و اتفاقاتي كه در جريان تغيير فصول در طبيعت رخ مي دهد، ارائه خواهند كرد.

وي تصريح كرد: براي اين برنامه كليپ هاي شاد و ترانه هاي جديدي پيش بيني شده كه همه آنها به موضوع 4 فصل سال اختصاص دارند. اين كارگردان گفت: در اين برنامه يك مسابقه طراحي شده كه طي آن بچه ها به برنامه عموهاي فيتيله اي زنگ مي زنند و اگر به نكته اي كه مد نظر ماست دست پيدا كنند، جايزه خواهند گرفت.

«فيتيله، فردا تعطيله» كاري از گروه كودك و خردسال شبكه دو سيماست كه پنجشنبه و جمعه هر هفته از ساعت 14 روي آنتن تلويزيون مي رود.





RE: «اتاق فیلم و سینما» - || Mιѕѕ α.η.т || - 12-09-2014

«اتاق فیلم و سینما» 1

به گزارش دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سينماخبر ، نمایش "در همین نزدیکی" که ا

[rtl]امروز «در همين نزديكي»به پايان ميرسد[/rtl]
[color][size][font]
[/font][/size][/color]
ز دوم شهریور ماه اجرای خود را در تالار سایه آغاز کرده بود جمعه، 21 شهریور به کار خود پایان می دهد.

در این نمایش مهدی حاجیان، مهران حسینی، آفاق میرقاسمی، علی نجفی و سعید هاشمی پور به ایفای نقش می پردازند.طراح صحنه و لباس این نمایش مهدی دیلمی، طراح نور بابک شاه علیزادگان،طراح پوستر و بروشور سعید بهداد و دستیار کارگردان عباس شاه محمدزاده هستند.

در گروه کارگردانی نیز میلاد حاجی زاده برنامه ریز و مدیر اجرایی، وحید لک مشاور امور رسانه ای و تبلیغات، مرتضی شمیری منشی صحنه ، زهرا شایان فر مدیر روابط عمومی و مصطفی قاهری عکاس ، هادی پدرام و رضا ذوالفقاری مدیران صحنه ، همکاری دارند.