انجمن های تخصصی  فلش خور
حیات تشکل‌های دانشجویی به همدلی با یکدیگر وابسته است - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: علم، فرهنگ، هنر (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=40)
+--- انجمن: تحصیلات دانش آموزی و دانشجویی (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=64)
+--- موضوع: حیات تشکل‌های دانشجویی به همدلی با یکدیگر وابسته است (/showthread.php?tid=163012)



حیات تشکل‌های دانشجویی به همدلی با یکدیگر وابسته است - Mᴏsᴇs - 21-08-2014

نشست هم‌اندیشی دکتر عباس شیخ‌الاسلامی، رئیس دانشگاه آزاد مشهد، با تشکل‌های دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، دکترعباس شیخ‌الاسلامی که در این نشست حضور یافته بود، با بیان اینکه دوره دانشجویی یکی از بهترین دوره‌های زندگی افراد است، اظهار کرد: بهترین استفاده از این دوره تمرکز روی مسائل علمی است.

وی با اشاره به برخی مشکلات دانشجویان در خصوص نداشتن اتاق برای برنامه‌ریزی فعالیت‌های دانشجویی اظهارکرد: فعالیت تشکل‌ها برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است و سعی می‌کنیم که مشکل اتاق را نیز حل کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با اشاره به برخی اختلافات میان تشکل‌های دانشجویی تاکید کرد: نباید با گرایش‌های مخالف احساس دشمنی کرد؛ مهمترین مساله بین تشکل‌های دانشجویی همدلی و اتحاد است، چرا که از درگیری فایده‌ای حاصل نخواهد شد.

شیخ‌الاسلامی با اشاره به برخی دیگر از مشکلات دانشجویان در خصوص کمبود بودجه و مسائل مادی اظهار کرد: در این خصوص نیز ما به سمت رفع دغدغه‌های دانشجویان حرکت می‌کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با بیان اینکه دانشجویان صاحب اصلی دانشگاه هستند گفت: از تشکل‌های دانشجویی می‌خواهم تا از ابتدای مهر ماه با انرژی فعالیت ،خود را آغاز کنند؛ باید توجه داشت که فضای دولت تغییر کرده و تغییرات دانشگاه نیز در راستای همین فضا بوده است.

شیخ‌الاسلامی اضافه کرد: با این حال این مساله نباید موجب رفتارهایی نظیر تحصن، شلوغی و... شود ودوره این رفتارها تمام شده است، اما باید دانست که در حال حاضر بسیاری از مسائل با گفت‌وگو و مناظره حل خواهد شد.