انجمن های تخصصی  فلش خور
این ویدیوی زیبا را از دست ندهید : وقتی آلکاتل به جنگ سری گلکسی نوت سامسونگ می رود - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: موبایل (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=30)
+--- انجمن: معرفی گوشی و اخبار موبایل (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=32)
+--- موضوع: این ویدیوی زیبا را از دست ندهید : وقتی آلکاتل به جنگ سری گلکسی نوت سامسونگ می رود (/showthread.php?tid=168526)



این ویدیوی زیبا را از دست ندهید : وقتی آلکاتل به جنگ سری گلکسی نوت سامسونگ می رود - Aiden Pearce - 03-09-2014

باید توجه داشته باشید که فبلت های خانواده گلکسی نوت سامسونگ در طول سالهای گذشته محبوبیت خود را حفظ کرده اند و بهترین دلیل آن استفاده از صفحه نمایشگر های بزرگتر از حد معمول و به نوعی سنت شکنی در این مورد خاص بوده و همین باعث شد برای مدتها به عنوان  یکی از پر فروش ترین فبلت هادر صدر فروش بازار باقی بماند . اما گویا آلکاتل هم قصد دارد وارد گوی رقابت با این سری از محصولات سامسونگ شود .
مطمئنا آخرین مدل از این محصولات آلکاتل OneTouch Flash است که با شماره مدل ۶۰۴۲D شناخته می شود . این گوشی خاص برای مقابله با سری گلکسی نوت سامسونگ طراحی شده است که شما می توانید در این ویدیوی بسیار زیبا به آن نگاهی داشته باشید .
در این ویدویو آلکاتل وان تاچ فلش دستگاهی به عنوان یک شخصیت ربات اندرویدی است که در برابر یک گلکسی نوت در حال مبارزه است . نیازی به گفتن نیست که وان تاچ فلش به لطف ویژگی های خود روز را با صرفه جویی و ذخیره انرژی کافی به پایان می برد .
البته توجه داشته باشید که در این ویدیو آلکاتل موبایل خود را به جای پرچمدار گلکسی نوت ۳ در مقابل گلکسی نوت ۳ نئو قرار داده است .
وان تاچ فلش دارای مشخصات سخت افزاری قابل توجهی است که از جمله آنها می توان به سیستم عامل اندروید ۴.۴ کیت کت ، صفحه نمایش ۵.۵ اینچ IPS با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل ، پردازنده ۸ هسته ای ۱.۴ گیگاهرتزی مدیا تک ، یک گیگابایت رم  و ۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی در کنار دوربین ۱۳ مگاپیکسل در پشت و  یک دوربین ۵ مگاپیکسل سلفی در جلو اشاره کرد .