انجمن های تخصصی  فلش خور
PewDiePie قسمت نظرات را در روی ویدئوهای یوتیوب خود بست - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: معرفی، نقد و اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- انجمن: اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- موضوع: PewDiePie قسمت نظرات را در روی ویدئوهای یوتیوب خود بست (/showthread.php?tid=168817)



PewDiePie قسمت نظرات را در روی ویدئوهای یوتیوب خود بست - Aiden Pearce - 03-09-2014

PewDiePie قسمت نظرات را در روی ویدئوهای یوتیوب خود بست 1
بخش نظرات و یا همان کامنت ها در سایت یوتیوب، همیشه میزبان صحبت های تماشاچیان و تبادل نظر آنها بوده است. چنین مسئله ای البته همیشه به راه و روش درست خود نیز استفاده نمی شود و برخی کاربران با ارسال اسپم های فراوان و پست های بی ربط، جو را کاملا بر هم زده و درک هدف تهیه کننده هر ویدئو توسط دیگران را دچار مشکل می کنند. چنین مسئله ای در دنیای بازی های ویدئویی بسیار داغ است چرا که سلایق متفاوت هستند و بعضا یک جمله بی ربط، جدالی را به راه می اندازد که به همین راحتی خاتمه نخواهد یافت. با این اوصاف PewDiePie چه می کند؟

PewDiePie اخیرا با انتشار ویدئویی دلیل چنین مسئله ای را اسپم های فراوان اعلام کرده است و اینکه نمی تواند به خوبی با مخاطبین ارتباط برقرار کند. او گفته است:
نقل قول: نمی خواهم به شما دوستان بی احترامی کرده باشم و از پشتیبانی های بی دریغتان متشکرم.
این تن راه ارتباطی من با شما است و زمانی که به قسمت نظرات می روم، اکثرا اسپم هستند و در آنها افراد به تبلیغ از خود می پردازند و … این پست ها کاملا بی معنی هستند. من هیچ اهمیتی به آنها نمی دهم و نمی خواهم که این موارد را تماشا کنم.
دیگر حال من بهم می خورد و قسمت نظرات را برای همیشه خواهم بست.
PewDiePie یکی از افرادی که است با انجام بازی های مختلف، تجربه خود را طی ویدئوهای گوناگون ضبط کرده و آن را در سایت یوتیوب منتشر می کند. او تا کنون ۳۰ میلیون نفر مشترک بدست آورده که تمامی برنامه های او را دنبال می کنند.