انجمن های تخصصی  فلش خور
دی‌ماریا هرگز تقاضای ۸ میلیونی از رئال نداشت - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: دی‌ماریا هرگز تقاضای ۸ میلیونی از رئال نداشت (/showthread.php?tid=170133)



دی‌ماریا هرگز تقاضای ۸ میلیونی از رئال نداشت - Nazanin♥Xavi - 07-09-2014

مدیر برنامه‌های هافبک سابق رئال مادرید اعلام کرد که او هرگز تقاضای هشت میلیونی از باشگاه نداشت.
دی‌ماریا هرگز تقاضای ۸ میلیونی از رئال نداشت 1اوگنیو لوپز در گفت‌و‌گویی رادیویی اظهار داشت: قبل از جام‌جهانی هیچ پیشنهادی از سوی رئال مادرید به دستمان نرسید. دی‌‌ماریا هرگز تقاضای دستمزد هشت میلیونی نکرده بود و خودش را آماده کرده بود که با دستمزدی کمتر از پیشنهاد منچستر در رئال بماند؛ هرچند یک باشگاه بود که می‌خواست رقمی بیشتر از این به او پیشنهاد کند. برنامه این بود که بعد از جام‌جهانی مذاکره کنیم و قصد دی‌ماریا همواره ماندن در رئال مادرید بود. آنخل فقط می‌خواست پولی را که به او وعده داده شده بود، دریافت کند.
وی ادامه داد: قرارداد وی تا سال ۲۰۱۸ بود اما طبیعتا او می‌خواست پیشرفت کند. مادرید کروس و جیمز را خرید. این یک نشانه بود که اتفاقی افتاده است. جیمز را به این دلیل نخریدند که دی‌ماریا قصد ترک باشگاه را داشت؛ آنها بازیکنان بسیار متفاوتی هستند. مذاکرات را شروع کردیم اما به نظر می‌رسید باشگاه نمی‌خواهد هیچ پیشرفتی حاصل شود. به حرف‌های فلورنتینو پرس اشاره می‌کنم.
مدیر برنامه‌های هافبک آرژانتین خاطرنشان کرد:‌ وقتی او در فینال سوپرجام مقابل اتلتیکو به میدان رفت، عالی کار کرد. به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت. هرچند تیم او روساریو سنترال است اما رئال مادرید را هم دوست دارد. شاید او یکی دو اشتباه در این باشگاه داشته اما مسئله مهمی نبوده است. وی تنها سه ساعت پس از تولد سخت دخترش، برای بازی با دورتموند حاضر شد.
وی اضافه کرد: آنخل می‌تواند خودش هم این را به شما بگوید که در اعلام خداحافظی‌اش با رئال به صحبت‌های فلورنتینو اشاره نکرد. او هرگز نمی‌خواست در باشگاه بی‌‌نظمی به وجود آورد. آنچلوتی هر چه در توانش بود انجام داد تا مطمئن شود که دی‌ماریا در باشگاه می‌ماند.