انجمن های تخصصی  فلش خور
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی نسبت به تحریف مطالب خود، شکایت کرد - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: علم، فرهنگ، هنر (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=40)
+--- انجمن: تحصیلات دانش آموزی و دانشجویی (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=64)
+--- موضوع: معاون فرهنگی جهاددانشگاهی نسبت به تحریف مطالب خود، شکایت کرد (/showthread.php?tid=173895)



معاون فرهنگی جهاددانشگاهی نسبت به تحریف مطالب خود، شکایت کرد - Mᴏsᴇs - 13-09-2014

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی نسبت به تحریف مطالب خود در مصاحبه‌ ایسنا،‌ مندرج در 28 مرداد 1393، که توسط برخی سایتهای خبری صورت گرفته است، شکایت کرد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، در متن شکایت مهدی فیض آمده است:‌

«متاسفانه برخی سایتهای خبری، با بی‌تقوایی، محتوای عرائض اینجانب را تغییر داده و به استناد آن، برخی اتهامات را به اینجانب وارد نموده‌اند.»

وی همچنین افزود: کیست که نسبت به حفظ آرمانهای انقلاب و نظام و رهبری، علاقمند باشد و ناآرامی در دانشگاه را آرزو کند؟ آنچه مهم است این است که آرامش دانشگاه، آرامشی همراه با نشاط سیاسی و رشد علمی باشد و نه آرامشی خمود آلود و مایوس کننده. آنچه اینجانب بدان تاکید داشته و دارم، حفظ آرامش مثبت و روح افزاست تا در سایه چنین آرامشی، هم دانشجوی ما از حیث سیاسی و اجتماعی رشد کند و هم اساتید و فرهیختگان، فرصت شکوفایی و تقویت خودباوری بیابند.

لذا علیرغم برخی اتهامات مطرح شده،‌ آرزوی قلبی اینجانب، حفظ و تقویت آرامش محیط‌های علمی و دانشگاهی است. ضمنا رای اکثریت محترم نمایندگان دلسوز مجلس شورای اسلامی، معتبر و محترم می‌باشد و همگان موظف به تمکین نسبت به نظر غالب در مجلس، بوده و هستیم.

امید است عزیزانی که خود را مسلمان و انقلابی می‌دانند، بیش از سایرین، در رعایت تقوای سیاسی، دقت کنند تا مبادا ظلمی به سازمانها و اشخاص، محقق شود.