انجمن های تخصصی  فلش خور
چطور قفل پترنی در آندروئید را باز کنیم ??? - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: رایانه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=27)
+--- انجمن: مسائل مربوط به سخت افزار، لپتاپ، تبلت، آیفون و ... (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=29)
+--- موضوع: چطور قفل پترنی در آندروئید را باز کنیم ??? (/showthread.php?tid=175991)



چطور قفل پترنی در آندروئید را باز کنیم ??? - baran81 - 19-09-2014

در صورتی که از اسمارت فون های اندروئید استفاده می کنید و از قفل الگویی (Lock pattern) برای قفل گوشی خود استفاده می کنید ، ممکن است الگویی را که برای استفاده از این قفل استفاده کرده اید را فراموش کنید.دارندگان گوشی معمولا اولین و ساده ترین راهی که انتخاب می کنند رفع این مشکل به صورت سخت افزاری است.اما یک دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
راه حل ساده تری نیز برای این مشکل وجود دارد که نیاز به هیچ هزینه ای نیز نیست.دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چطور قفل پترنی در آندروئید را باز کنیم ??? 1 اگر به صورت مداوم ۵ بار الگوی انتخابی را برای گشودن قفل اشتباه وارد کنید پیغامی بر روی گوشی نمایش داده می شود که باید پس از گذشت ۳۰ ثانیه مجددا اقدام به گشودن قفل گوشی نمایید.با تایید آن گزینه ای به نام Forgot pattern در بخش زیرین الگو اضافه می شود که با انتخاب آن صفحه ای باز می شود که در صورت داشتن یک اکانت گوگل (دارنده یک اسمارت فون اندروئیدی اکانت گوگل دارد!) و با لاگین به اکانت خود می توان یک الگوی جدید برای گوشی تعریف و یا ازآن صرف نظر کرد.در هر دو حالت قفل گوشی باز شده و در صورت تعریف الگوی جدید، این الگو، جایگزین الگوی فراموش شده می شود .به همین سادگی و خوشمزگی !