انجمن های تخصصی  فلش خور
لی سئونگ وو بهترین بازیکن و بهترین گلزن جام شد - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: لی سئونگ وو بهترین بازیکن و بهترین گلزن جام شد (/showthread.php?tid=176562)



لی سئونگ وو بهترین بازیکن و بهترین گلزن جام شد - Hadis Messi - 21-09-2014

لی سئونگ وو بهترین بازیکن و بهترین گلزن جام شد 1

مهاجم نوجوان و کره ای آبی اناری ها و بازیکن پرورش یافته مکتب لاماسیا ، در پایان رقابت ها به عنوان بهترین بازیکن و برترین گلزن جام معرفی شد . لی سئونگ وو در حالی این جایزه را دریافت کرد که شکست تیمش در فینال رقابت ها در برابر کره شمالی و در نهایت نایب قهرمانی تیمش در این رقابت ها را به همراه داشت و او لحظاتی تلخ و شیرین را تجربه میکرد . مهاجم نوجوان بارسلونا موفق شد در 4 بازی 5 گل و 4 پاس گل به ثبت برساند . این در حالی بود که او دیدار افتتاحیه تیمش را نیز از دست داده بود ولی با درخشش در بازیهای بعدی تیمش یکی از ارکان رسیدن این تیم به فینال رقابت ها بود.
لی به لطف درخشش در سال 2011 ، در جام دنون که به همراه مدرسه ابتدایی دائدونگ که در آفریقای جنوبی برگزار می شد شرکت کرده بود ،موفق شد نظر استعداد یاب های بارسلونا را جلب کند و در همان سال به بارسلونا پیوست .
او در پایان بازی و پس از دریافت این جایزه گفت :اگر چه بهترین گلزن و بهترین بازیکن شدم اما از نتیجه بازی بسیار غمگین هستم ولی میخواهم از هم بازی ها و مربیانم برای تلاششان تشکر کنم . همچنین او افزود : من هنوز بسیار جوان هستم و نیاز دارم چیزهای بیشتری از هم تیمی هایم در تیم ملی و هم بازی هایم در باشگاه بارسلونا یاد بگیرم و همچنین میخواهم از حالا تلاشم را بکنم تا سال آینده در جام جهانی بهترین باشم .