انجمن های تخصصی  فلش خور
انريکه:نمايش تيمي امشب بارسا عالي بود - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: انريکه:نمايش تيمي امشب بارسا عالي بود (/showthread.php?tid=176827)



انريکه:نمايش تيمي امشب بارسا عالي بود - Hadis Messi - 22-09-2014

انريکه:نمايش تيمي امشب بارسا عالي بود 1

لوئيس انريکه سرمربي بارسا در انتهاي بازي با لوانته بسيار خوشحال و راضي بود. او ترجيح داد تا به جاي تمجيد از بازيکن خاصي،نمايش تيمي بارسا را تحسين کند
بارسلونا ساعتی پیش موفق شد تا چهارمین برد متوالی خود در لالیگا را در زمین لوانته جشن بگیرد. این تیم با 5 گل لوانته را شکست داد تا با 12 امتیاز به صدرنشینی خود ادامه دهد. لوئیس انریکه سرمربی بارسا که راضی به نظر می رسید؛ در نشست خبری پس از این بازی گفت:


پیروزی بر لوانته

هنوز در شروع کارمان هستیم.بازی خوبی بود و به شایستگی یپروز شدیم. بازیکن خوب در زمین زیاد داشتیم؛ اما من ترجیح می دهم از کل تیم تقدیر کنم. نمایش تیمی ما عالی بود



اوج گیری بارسا در این بازی

هیچگاه دو بازی همسان نداریم.پس از یک نمایش بد در مقابل آپوئل، به دنیال پیدا کردن یک راه حل بودم. بازی راحتی داشتیم اما در ابتدا تیم حریف کمی ما را تحت فشار قرار داد.برای تحمیل قدرتمان به لوانته برنامه های ویژه ای داشتیم و در نهایت این برنامه ها نتیجه دادند.



ارزش نیمار برای بارسا

توانایی نیمار بسیار بالاست. او به خوبی خودش را در موقعیت گل قرار می دهد و سرعت و دقت خوبی دارد. با این حال من ترجیح می دهم از عملکرد گروهی خودمان تمجید کنم.بازی تیمی ما جای تقدیر دارد.


تعویض نیمار و نارحتی این بازیکن

او کمی از ناحیه مچ پا احساس درد می کرد.نیمار دوست داشت به بازی ادامه دهد اما من ترجیح دادم او را تعویض کنم. امیدوارم مشکل خاصی نباشد و مصدومیت او جدی نباشد. در صحنه تعویض او هیچ اتفاق خاصی نیفتاد و جای نگرانی نیست


عملکرد مسی

مسی یک بازیکن بی همتا و استثنایی است.هم تیمی های او به خوبی می دانند که وقتی توپ زیر پای اوست؛ ممکن است گل بزند یا یک پاس گل بدهد.او همه تلاشش را برای موفقیت تیم در بازی امشب انجام داد.


اخراج مدافع لوانته

دوست ندارم در مورد مسائل داوری صحبت کنم.آنها کارشان را انجام می دهند.از جایگاهی که من قرار داشتم؛ نتوانستم صحنه را به خوبی ببینم.هر زمان تصویر این صحنه را دیدم نظرم را به شما خواهم گفت.



RE: انريکه:نمايش تيمي امشب بارسا عالي بود - ِ**@ًrُِّ@^ُ$** - 22-09-2014

از نظر من هم عاااالی بود


RE: انريکه:نمايش تيمي امشب بارسا عالي بود - Hadis Messi - 22-09-2014

(22-09-2014، 8:54)سارا خوجیله نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
از نظر من هم عاااالی بود

عاااااااااااااالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ​ـــــــــــــــــــــــــــِبود به جز اون پنالتی لئو!UndecidedDodgy


RE: انريکه:نمايش تيمي امشب بارسا عالي بود - ِ**@ًrُِّ@^ُ$** - 22-09-2014

حالا اشکال نداره دیگ


RE: انريکه:نمايش تيمي امشب بارسا عالي بود - Hadis Messi - 22-09-2014

(22-09-2014، 10:00)سارا خوجیله نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
حالا اشکال نداره دیگ

هنوزم دارم حسرتشو میخورم!
6-0 میدونی ینی چی؟
ینی خفه شدن رئالیا!Sad


RE: انريکه:نمايش تيمي امشب بارسا عالي بود - ِ**@ًrُِّ@^ُ$** - 22-09-2014

دقیییییییییییقاااااااااااااااا