انجمن های تخصصی  فلش خور
ژاوی : سرمربی آینده بارسلونا ؟ نمی دانم ، شاید بله - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: ژاوی : سرمربی آینده بارسلونا ؟ نمی دانم ، شاید بله (/showthread.php?tid=192892)



ژاوی : سرمربی آینده بارسلونا ؟ نمی دانم ، شاید بله - Nazanin♥Xavi - 15-11-2014

ژاوی هرناندز کاپیتان باشگاه بارسلونا در مصاحبه ای با شبکه بی بی سی در مورد مسائل مختلفی صحبت کرده است . یکی از سوال هایی که از ژاوی پرسیده شد درباره سرمربیگری وی در سال های آینده بود .

آیا شما خود را سرمربی آینده بارسلونا می بینید ؟

نمی دانم ... شاید . من دوست دارم برای باشگاه کار کنم . این ورزش عشق من است و باید دید در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد اما در حال حاضر می خواهم که تا جایی که می توانم بازی کنم .

ژاوی همچنین ادعا می کند که فوتبالش از زمانیکه شروع به بازی کرده است تغییر زیادی نداشته است . او در مورد اینکه چه کسی را در حال حاضر از تیم ملی انگلیس انتخاب می کند گفت : اگر می توانستم بازیکنی از انگلیس انتخاب کنم آنها ویلشیر و استرلینگ بودند . آنها بازیکنانی با استعداد هستند و آینده خوبی در پیش دارند . چند بازیکن انگلیس نیز مثل جرارد ، لمپارد ، جان بارنز و گاسکویین می توانستند در بارسلونا بازی کنند.

ژاوی همچنین در مورد مثلث هجومی بارسلونا گفت : این که ما سوارز ، نیمار و مسی را در اختیار داریم یک نعمت است . او در مورد سوارز نیز گفت : سوارز یک شخص فوق العاده است که می تواند تفاوت ها را برای ما رقم بزند .

ژاوی در پاسخ به سوال بازی در لیگ برتر انگلیس گفت : این می تواند بسیار جذاب و خاص باشد . ورزشگاه ها ، تماشاگران ... اما اولویت من بارسلوناست . بازی در اینجا زندگی و دنیای من است . من خوش شانس هستم و چیزی را تغییر نخواهم داد .