انجمن های تخصصی  فلش خور
برنامه "راز" در آخرين دقائق از روي آنتن لغو شد! - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فیلم و سینما (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=22)
+--- موضوع: برنامه "راز" در آخرين دقائق از روي آنتن لغو شد! (/showthread.php?tid=19587)



برنامه "راز" در آخرين دقائق از روي آنتن لغو شد! - mohsenniceboy - 05-10-2012

به گزارش بولتن نيوز، برنامه راز كه به همت نادر طالب زاده، هنرمند متعهد و انقلابي شب هاي جمعه روي آنتن شبكه چهار مي رود، در آخرين دقائق لغو شد. بنا بر نقل يك منبع آگاه در اين برنامه قرار بود...

بولتن نيوز: برنامه پر بيننده راز به طرزي ناگهاني لغو شد!

به گزارش بولتن نيوز، برنامه راز كه به همت نادر طالب زاده، هنرمند متعهد و انقلابي شب هاي جمعه روي آنتن شبكه چهار مي رود، در آخرين دقائق لغو شد.

بنا بر نقل يك منبع آگاه، در اين برنامه قرار بود موضوع "انقلاب در مصاف با تروریسم اقتصادی" مورد بحث قرار گيرد اما با دستور مسئولين رده بالاي رسانه ملي اين برنامه لغو شد.

برنامه راز برنامه اي است كه تاكنون با نگاه درون گفتماني، در جهت مطلوبيت هر چه بيشتر انقلاب اسلامي گام هاي مؤثري برداشته و با توجه به تاكيد رهبر انقلاب مبني بر توجه هر چه بيشتر به مباحث اقتصادي، تا به حال در چندين برنامه به چالش هاي موجود اقتصادي در كشور پرداخته است.

اما متاسفانه به نظر مي رسد نگاه هاي تنگ نظرانه و محافظه كارانه مسئولين رسانه ملي، اساسا با چنين برنامه هاي موافق نيستند.

پيش از اين برنامه "ديروز، امروز، فردا" كه بعد از انتخابات 88 توانسته بود نقش مؤثري در روشنگري هاي فتنه داشته باشد نيز به دستور مسئولين رسانه ملي حذف شد. هر چند پس از مدتي نسخه دوم آن با رويكردي كاملا محافظه كارانه روي آنتن رفت و با بي توجهي مخاطبين مواجه شد.

معلوم نيست آيا مسئولين رسانه ملي براي برنامه پربيننده و انقلابي راز نيز چنين سرنوشتي را در نظر گرفته اند يا خير!