انجمن های تخصصی  فلش خور
آیا وهابیت همان اهل سنت است؟ - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: علم، فرهنگ، هنر (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=40)
+--- انجمن: مذهبی (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=41)
+--- موضوع: آیا وهابیت همان اهل سنت است؟ (/showthread.php?tid=197494)



آیا وهابیت همان اهل سنت است؟ - ابراهیم هادی - 06-12-2014

بسم اللهّ الرّحمن الرّحیم

الحمدللهّ ربِّ العالمین و صلَّ اللّه علی محمَّد و آله الطاهرین


بعضی از جماعت عمریه و حتی متأسفانه بعضی از شیعه‌نماها معتقدند وهابیت با [به اصطلاح] اهل‌سنت متفاوت است اما به نظر من وهابیت همان مذهب [به اصطلاح] اهل‌سنت است به طور كامل و بدون هیچ كم و كاست ولی دیگر مذاهب [معروف به] اهل‌سنت ، مذاهبی هستند كه به طور مو به مو روایات [به اصطلاح] اهل‌سنت و صحاح سته را عمل نمی‌كنند .
برای روشن شدن مسئله به ادامه مطلب توجه فرمایید :

منابع حدیث اصیل [به اصطلاح] اهل‌سنت ، صحاح سته است . وهابیت تنها فرقه‌ای است كه به این كتب عمل می‌كند و فتاوای آنها كاملا مطابق با صحاح سته است . تنها فرقه‌ای كه اصل [به اصطلاح] اهل‌سنت را فهمیده و به آن عمل می‌كند همین فرقه وهابیت است . ولی دیگر مذاهب [معروف به] اهل‌سنت تمام فتاواشان مطابق با صحاح نیست و می‌شود گفت آنها [به اصطلاح] اهل‌سنت واقعی نیستند و [به اصطلاح] اهل‌سنت واقعی همان چیزی است كه وهابیت ، ابن تیمیه ، محمد بن عبدالوهاب و ... مطرح می‌كنند . اینانند كسانی كه واقعا از مذهب [به اصطلاح] اهل‌سنت واقعی كه پایه‌گذار آن ابوبكر ، عمر ، عثمان ، عایشه و ... و ادامه دهندگان راه آن معاویه ، یزید ، ... ، ابن تیمیه ، محمد بن عبدالوهاب و آل سعود هستند ؛ پیروی كردند و قدم جای قدم‌های آن‌ها گذاشتند . ولی دیگر مذاهب [معروف به] اهل‌سنت ، [به اصطلاح] اهل سنت واقعی نیستند . چون از آن‌ها پیروی كردند ولی نه كامل بلكه گزینشی و به صحاح سته كه پایه و اساس مذهب [به اصطلاح] اهل‌سنت است عمل نكردند . به عنوان مثال معاویه كه صحاح سته او را با لفظ رضی‌الله عنه تأیید كرده و كاملا مورد تأیید [به اصطلاح] اهل‌سنت واقعی است ، در این كتب دشمنی خود را با امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) آشكار كرده و سال‌ها بر منبرهای نماز جمعه سب و لعن مولا امیرالمؤمنین را باب كرده بود . پس دشمنی با مولا امیرالمؤمنین از مسلمات [به اصطلاح] اهل‌سنت است و فقط فرقه وهابیت به آن عمل می‌كند و دیگر مذاهب [معروف به] اهل‌سنت به آن عمل نمی‌كنند پس نتیجه می‌گیریم فقط وهابیت است كه [به اصطلاح] اهل‌سنت واقعی است و دیگر مذاهب [معروف به] اهل‌سنت ، [به اصطلاح] اهل‌سنت ناقص الخلقه و چیزی بین مذهب حق تشیع و [به اصطلاح] اهل‌سنت هستند .

با این تعابیر [به اصطلاح] اهل‌سنت هیچ حجت و دلیل شرعی برای مذاهبشان ندارند . چون اگر بخواهند به احادیث صحاح سته عمل كنند می‌شوند وهابی و اگر نخواهند به آن‌ها عمل كنند دیگر كتاب حدیث ندارند و از سنت نبوی محرومند . پس نتیجه می‌گیریم كه فقط 2 راه باقی می‌ماند یا به مذهب حق تشیع رو آورید یا به مذهب [به اصطلاح] اهل‌سنت واقعی كه همان وهابیت است البته اگر عقلتان و منطقتان می‌تواند جنایات آنان را توجیه كند . اگر می‌توانید مطالبی كه در این وبلاگ از كتب معتبر وهابیت درباره خلفا و دیگر بزرگان وهابیت آوردیم را توجیه كنید . اگر عقلتان قبول می‌كند خدایی كه كتب وهابیت معرفی می‌كنند را بپرستید . اگر می‌توانید پیغمبری را كه كتب وهابیت معرفی می‌كنند و العیاذبالله ایستاده بول می‌كند ، آخر عمری سحر می‌شود و هذیان می‌گوید ، اهمیت به حجاب همسرانش نمی‌دهد ، همسر خود را به دیدن رقص و لغو دعوت می‌كند و ... را به عنوان پیغمبر و هدایتگر خود قبول كنید .

حال قضاوت با شماست می‌خواهید از وهابیت پیروی كنید یا از مذهب حق تشیع !!



و السلام علی من اتبع الهدی