انجمن های تخصصی  فلش خور
تحصیل 25 هزار دانشجو در دانشگاه علمی - کاربردی البرز - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: علم، فرهنگ، هنر (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=40)
+--- انجمن: تحصیلات دانش آموزی و دانشجویی (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=64)
+--- موضوع: تحصیل 25 هزار دانشجو در دانشگاه علمی - کاربردی البرز (/showthread.php?tid=204160)



تحصیل 25 هزار دانشجو در دانشگاه علمی - کاربردی البرز - ✘v!☻lent girl✘ - 08-01-2015


رییس دانشگاه جامع علمی- کابردی استان البرز گفت: 21 درصد از حجم دانشجویان استان البرز در 33 مرکز دانشگاه علمی -کاربردی مشغول به ادامه تحصیل و علم آموزی هستند.
[b]سید صاحب سادات حسینی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز،
گفت: در حال حاضر حدود 25 هزار نفر در دانشگاه علمی - کاربردی استان مشغول به تحصیل هستند که این تعداد با توجه به استقبال دانشجویان به طور قطع افزایش خواهد یافت.

وی افزود: در استان البرز 34 مرکز علمی کاربردی وجود دارد که در سال جاری 33 مرکز آن در سه مقطع کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرند.

سادات حسینی ادامه داد: دانشگاه جامع علمی کاربردی براساس تقاضا و نیاز کشور بدون تحمیل ریالی بر دوش دولت، اقدامات علمی آموزشی خود را با قدرت و برنامه ریزی دنبال می کند.

رئیس دانشگاه جامع علمی _کاربردی با اشاره به افتتاح پنج مرکز جدید، یادآور شد: هدف ما کاربردی کردن علم در عمل است و امیدوارم با برنامه ریزی و تلاش گروهی این مهم با بهترین شکل انجام شود.

وی با اشاره به رشته های جدید کارشناسی مراکز جامع علمی کاربردی البرز تصریح کرد: امنیت شبکه و کارشناسی حرفه ای ایمنی و سلامت محیط زیست دو رشته جدید دانشگاه علمی - کاربردی در دوره کارشناسی است.

وی با بیان اینکه ظرفیت پذیرش دانشجویان نسبت به سال گذشته با افزایش 5000 نفری رو به رو بوده است، گفت: در صورت ثبت نام ورودی های بهمن ماه این عدد به بیش از 8000 نفر خواهد رسید.
سادات حسینی اظهار کرد: هدف دانشگاه علمی - کاربردی همانطور که از نامش مشخص است، کاربردی کردن علم است و تلاش می کنیم دانشجویان علم و عمل را در کنار هم به خوبی بیاموزند. [/b]