انجمن های تخصصی  فلش خور
سمپوزیوم مشاور قلب در اعمال جراحی غیرقلبی در تهران برگزار شد - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: علم، فرهنگ، هنر (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=40)
+--- انجمن: پزشکی (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=57)
+--- موضوع: سمپوزیوم مشاور قلب در اعمال جراحی غیرقلبی در تهران برگزار شد (/showthread.php?tid=207240)



سمپوزیوم مشاور قلب در اعمال جراحی غیرقلبی در تهران برگزار شد - degi~la - 23-01-2015

به گزارش خبرنگار علمی ایرنا، اعمال جراحی غیرقلبی در بیماران با مشکلات دریچه ای، اعمال جراحی غیرقلبی در بیماران با انواع آریتمی ها، محاسبه ریسک بیماری قلبی - عروقی و اعمال جراحی و رعایت نکات قانونی در مشاوره های قلب از مهمترین موضوعات ارایه شده در این برنامه است.

دبیر علمی سمپوزیوم مشاوره قلب در اعمال جراحی غیر قلبی گفت: ارایه آخرین دستاوردهای علمی، تشویق و ترغیب پژوهشگران و محققان در پیشبرد فعالیت های علمی و پژوهشی، بیان تجربیات متخصصان ارزنده و بومی سازی دستاوری های علمی را از مهمترین اهداف این سپوزیوم است.

مسعود اسلامی اظهار کرد: متخصصان با بهره گیری از دستاوردهای علمی و راهکارهای مناسب در صدد هستند تا خدمت مطلوب به بیماران ارایه دهند و گامی ارزنده برای سلامت آنان بردارند.

رئیس سمپوزیوم مشاوره قلب در اعمال جراحی غیر قلبی در این مراسم گفت: موضوعات این سمپوزیوم شامل بیمارانی است که تحت عمل جراحی غیر قلبی قرار می گیرند اما با مسائل قلبی همجون عوارض قلبی ناشی از جراحی و بیماری های قلبی دست به گریبان هستند 

مسعود قاسمی به تعامل متخصصان بیهوشی و جراحان تاکید کرد و افزود: با همکاری متخصصان بیهوشی و جراحان می توان خدمات بهتری به بیماران ارایه داد.

سمپوزیوم یکروزه مشاوره قلب در اعمال جراحی غیر قلبی روز جمعه ( 3 بهمن ) در مرکز تصویربرداری بیمارستان امام خمینی(ره) برگزار شد و دارای 8 امتیاز بازآموزی است .