انجمن های تخصصی  فلش خور
مردی به‌خاطر رقابت عشقی، برادرش را در باغچه دفن کرد - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: علم، فرهنگ، هنر (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=40)
+--- انجمن: خبرها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=42)
+--- موضوع: مردی به‌خاطر رقابت عشقی، برادرش را در باغچه دفن کرد (/showthread.php?tid=22258)

صفحه‌ها: 1 2


مردی به‌خاطر رقابت عشقی، برادرش را در باغچه دفن کرد - 65 tala - 13-11-2012

سرهنگ مهیار سعیدی فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان استان کرمان با اشاره به دستگیری مردی که با همدستی دوست خود، برادرش را کشته و در باغچه خانه‌شان دفن کرده بود،گفت: رسیدگی به این پرونده خرداد امسال هنگامی در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت که خانواده‌ای با حضور در این مرکز از گم شدن پسر جوان خود خبر دادند و برای پیدا کردن وی درخواست کمک کردند.

وی افزود: در تحقیق از این خانواده معلوم شد، روز حادثه آنها به مهمانی رفته بودند و هنگام بازگشت متوجه می‌شوند، پسرشان به خانه بازنگشته و چمدان لباس‌هایش نیز در خانه نیست و در پی غیبت طولانی پسرشان، جستجو برای یافتن وی را آغاز می‌کنند اما تلاش‌هایشان بی‌نتیجه می‌ماند.

سرهنگ "سعیدی" اضافه کرد: در پی این شکایت، جستجوی پلیس برای یافتن مرد گمشده آغاز شد اما در ادامه ماموران متوجه شدند دوستان و اقوامش از گم ‌شدن وی بی‌اطلاع هستند.

وی افزود:در حالی که تلاش پلیس برای یافتن جوان گمشده همچنان ادامه داشت، دو روز پیش مادر وی با حضور در مرکز پلیس از کشف استخوان انسان در باغچه خانه‌شان خبرداد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان یادآور شد: این زن که بشدت وحشت کرده بود در تحقیقات به پلیس گفت که مشغول جمع‌آوری پیازهای کاشته شده در باغچه بوده که ناگهان متوجه استخوان‌های دفن‌شده انسان در باغچه می‌شود و با داد و فریاد پسر دیگرش را که در خانه بوده صدا می‌زند و با مطلع کردن وی، به مرکز پلیس مراجعه کردند.

این مقام مسوول افزود: در پی اطلاعات به دست آمده از این زن، کارآگاهان جنایی عازم محل مورد نظر در یکی از محله‌های شهرستان سیرجان شدند و مشاهده کردند پسر دیگر این خانواده نیز بیهوش کنار باغچه افتاده است.

وی بیان کرد: ماموران که به این موضوع ظنین شده بودند، ابتدا مرد بیهوش را به مرکز درمانی انتقال دادند و در مرحله بعدی به حفر باغچه پرداختند و با کشف استخوان و بقایای جسد یک انسان، موضوع را به بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرای سیرجان گزارش دادند و با هماهنگی قضایی، آنها را به پزشکی قانونی منتقل کردند تا مشخص شود، استخوان و بقایای جسد متعلق به مرد گمشده بوده یا نه؟

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با اشاره به رازگشایی از این جنایت گفت: کارآگاهان جنایی با حضور در بیمارستانی که برادر مرد گمشده به آنجا منتقل شده بود، به تحقیق از مسئولان بیمارستان پرداختند و معلوم شد، وی با خوردن قرص قصد خودکشی داشته که با انتقال بموقع به بیمارستان،‌ نجات یافته است.

سرهنگ سعیدی اظهار داشت: در این مرحله کارآگاهان جنایی به این جوان ظنین شده و احتمال دادند وی از سرنوشت برادر گمشده‌اش و همچنین استخوان و بقایای جسد کشف شده در باغچه خانه‌شان خبر دارد که با تحقیق از مرد جوان، وی اعتراف کرد با همدستی یکی از دوستانش برادرش را کشته و در باغچه خانه‌شان دفن کرده‌اند.

بنا به این گزارش، عامل جنایت به پلیس گفت: من و برادرم به یک دختر علاقه‌مند بودیم و هر کدام درصدد ازدواج با وی بودیم، بنابراین بر سر همین با یکدیگر درگیر شدیم.

به گفته متهم به قتل، او سرانجام تصمیم می‌گیرد برادرش را که سد راه این ازدواج بوده، از میان بردارد. بنابراین موضوع را با یکی از دوستانش در میان می‌گذارد و یک روز در غیاب اعضای خانواده، دو نفری با بریدن شیلنگ گاز اتاق، تصمیم گرفتند وی را خفه کنند و پس از اطمینان از بیهوش شدن برادرش، با جسمی سنگین محکم به سر وی ضرباتی وارد کردند و او را به قتل رساندند.

در پی اعتراف مرد جوان به قتل و دفن برادرش، همدست وی نیز تحت تعقیب قرار گرفت و طی یک عملیات ضربتی در یکی از محله‌های شهرستان سیرجان دستگیر شد.
منبع: نامه نيوز


RE: مردی به‌خاطر رقابت عشقی، برادرش را در باغچه دفن کرد - آنیکا....... - 14-02-2013

واققققققققققققققققققققققققققققققق


RE: مردی به‌خاطر رقابت عشقی، برادرش را در باغچه دفن کرد - 000sara - 14-02-2013

جان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
HuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuh
:229::229::229::229::229::229::229::229::229::229::229::229::229::229:
UndecidedUndecidedUndecidedUndecidedUndecidedUndecidedUndecidedUndecidedUndecidedUndecidedUndecidedUndecidedUndecidedUndecidedUndecidedUndecidedUndecidedUndecidedUndecidedUndecidedUndecidedUndecidedUndecidedUndecidedUndecidedUndecidedUndecidedUndecidedUndecided
چه ادمهایی پیدا میشن ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


RE: مردی به‌خاطر رقابت عشقی، برادرش را در باغچه دفن کرد - فرشته کوچولو - 16-02-2013

ج ج ج ج ج ج جاننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن:229:


RE: مردی به‌خاطر رقابت عشقی، برادرش را در باغچه دفن کرد - ♕ρяιηcєѕѕღsαяαh♕ - 16-02-2013

عجبا!!Exclamation


RE: مردی به‌خاطر رقابت عشقی، برادرش را در باغچه دفن کرد - angry boy - 16-02-2013

چاخانه کدوم دیوونه اینکارو میکنه.
تویی که داری میخونی این کارو می کنی.vahidrk


RE: مردی به‌خاطر رقابت عشقی، برادرش را در باغچه دفن کرد - angry boy - 24-02-2013

باور نکنی ولی هرچی من میگم واالله حقیقته.


RE: مردی به‌خاطر رقابت عشقی، برادرش را در باغچه دفن کرد - هما جون - 24-02-2013

من که هنوز گیج شدمممممAngryConfusedDodgy


RE: مردی به‌خاطر رقابت عشقی، برادرش را در باغچه دفن کرد - ebrahimizadiyan - 24-02-2013

بابا بیخیال این حرفا بیاین بازی کنیمebrahimizadiyanنام کاربری


RE: مردی به‌خاطر رقابت عشقی، برادرش را در باغچه دفن کرد - sahar_s2 - 24-02-2013

عجبااااااااااااااااااااااااااااااااااا
هابیل و قابیل نبودن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:AngryAngryAngryAngrycryingcryingcrying