انجمن های تخصصی  فلش خور
در تریلر Batman: Arkham Knight تغییراتی بوجود آمده بود - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: معرفی، نقد و اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- انجمن: اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- موضوع: در تریلر Batman: Arkham Knight تغییراتی بوجود آمده بود (/showthread.php?tid=234425)



در تریلر Batman: Arkham Knight تغییراتی بوجود آمده بود - Mason - 26-06-2015

در تریلر Batman: Arkham Knight تغییراتی بوجود آمده بود 1

پس از انتشار عنوان محبوب و مورد انتظار Batman: Arkham Knight متاسفانه کاربران نسخه PC آن با مشکلات فراوانی روبرو شدند که اتفاقات بسیار عجیبی پس از آن رخ داد که نمیخواهیم به آنها بپردازیم. اما خبری که همه را شوکه کرد این بود که نسخه PC این عنوان بر روی نرخ 30fps قفل شده است. خوب، تا اینجا هیچ چیز عجیب نیست اما بگذارید بگوییم که چند هفته پیش تریلر Batman: Arkham Knight با نرخ 60fps بنمایش درآمد که این مسئله در تناقض با حرف های شرکت Rocksteady درمورد نرخ فریم ریت این عنوان است که شبهات زیادی را بوجود آورد. پس از این اتفاق سایت Reddit به بررسی دقیق آن تریلر پرداخت و متوجه اتفاق عجیبی شد، بله در آن تریلر تغییراتی بوجود آمده بود تا اینطور بنطر برسد.

نقل قول: Reddit: دقیق به گفتگوها و صداها گوش کنید، مخصوصا بصدای مزدور که در حال مبارزه است گوش کنید که بسیار خفیف بگوش میرسد که بیشتر شبیه سنجابی است که در حال رفتن است و این به آن خاطر است که در تریلر تغییراتی بوجود آمده بود تا 60fps بنظر برسد.
اما تا قبل از این اتفاق دو شرکت Rocksteady و Warner Bros در توسعه و انتشار این عنوان همکاری داشتند بطور رسمی اعلام کردند که نسخه PC این عنوان دارای مشکلات فراوانی بوده که سعی دارند با انتشار بروزرسانی هایی این مشکلات را برطرف نمایند.

منبع : دنیای بازی