انجمن های تخصصی  فلش خور
فوری/صدام حسین زنده است... - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: گفتگوی آزاد (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=19)
+--- موضوع: فوری/صدام حسین زنده است... (/showthread.php?tid=235785)



فوری/صدام حسین زنده است... - امیرحسین آی آر آی - 03-07-2015

«همان روزی که "میخائیل رمضان" بدل صدام حسین اعدام شده بود، دیکتاتور عراق توسط نیروهای روسی به خارج از عراق انتقال داده شد. صدام به همراه دخترش "رغد" روز مراسم تدفین، به یمن گریخت.»
به گزارش صبح الوند به نقل از سرویس بین الملل عصر هامون، روزنامه "الدیار" نوشت: «پایگاه "إنتلجنسی" که ویژه موضوعات اطلاعات امنیتی است به نقل از "ایریک دانلو" مامور سابق سازمان سیا خبر داده که صدام حسین دیکتاتور عراق زنده است و در منطقه "میکراس" جنوب یمن به سر می برد.»

این روزنامه لبنانی در ادامه نوشت: «این پایگاه اطلاعاتی ادعا کرده که همان روزی که "میخائیل رمضان" بدل صدام حسین اعدام شده بود، دیکتاتور عراق توسط نیروهای روسی به خارج از عراق انتقال داده شد. صدام به همراه دخترش "رغد" روز مراسم تدفین، به یمن گریخت.»

این پایگاه اطلاعاتی در ادامه ادعا کرد: «حوثی ها محل استقرار صدام را پیدا کرده و به ایران هم اطلاع داده اند.»

شایان ذکر است پایگاه مصری "الفجر" نیز این خبر را منتشر کرده است.
ک روزنامه هندی از احتمال فردی به جای دیکتاتور سابق عراق خبرداد.

به گزارش عصرایران (asriran.com)، روزنامه "ایندیا" چاپ هند نوشت: رسانه های غربی ادعا کرده اند که صدام حسین اعدام شده است. اما هنوز جای شک باقی است که آیا او صدام واقعی بوده یا خیر!

این روزنامه هندی افزود: بسیاری از منابع فکری و بین المللی معتقدند که صدام واقعی توسط روس ها از عراق خارج و سپس به سوریه و متعاقبا به روسیه منتقل شده است.

ایندیا خاطرنشان کرد: همان اندازه که صدام حسین واقعی در انجام جنایات جنگی دخیلی بوده است، بدل های او نیز مقصر بوده اند، زیرا آنها با ایفای نقش صدام به وی کمک کرده اند.

این روزنامه نوشت: صدام حسین دستکم 5 بدل داشت و ممکن است خبر اعدام او صحیح باشد اما مساله اینجاست که فرد آویزان شده، واقعا خود او بوده یا اینکه مجددا از مشابه او استفاده شده است. ضمن اینکه صحنه اعدام او را کسی ندیده و جنازه اش نیز قرار است در محلی نامعلوم دفن شود.

ایندیا، حتی انجام آزمایش DNA را برای شناسایی صدام واقعی کافی ندانسته و نوشت: زمانی که قرار بر تقلب کردن باشد، در نتیجه آزمایش نیز می توان دستکاری کرد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فوری/صدام حسین زنده است... 1

حالا شما سپاسو بزن...


RE: فوری/صدام حسین زنده است... - سوپرمغز - 03-07-2015

نه بابا همش شایعه است


RE: فوری/صدام حسین زنده است... - mmsh - 03-07-2015

رائفی پور میدونه زندس یا نه :d