![]() |
هر چیزی را منفجر کنید| مصاحبه با طراح فنی ارشد Just Cause 3 - نسخهی قابل چاپ +- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum) +-- انجمن: معرفی، نقد و اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- انجمن: اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- موضوع: هر چیزی را منفجر کنید| مصاحبه با طراح فنی ارشد Just Cause 3 (/showthread.php?tid=237520) |
هر چیزی را منفجر کنید| مصاحبه با طراح فنی ارشد Just Cause 3 - Aiden Pearce - 20-07-2015 ![]() آمده است تا به آتش کشد، نابود کند، آشوب به پا کند، همه را به جان هم بیاندازد، معادلات قدرت را بر هم زند و در یک کلام، همه چیز را “منفجر” کند! شاید در تمام بازی های رایانه ای اکشن، “تخریب” جزء جدا ناشدنی از المان های گیمپلی باشد، ولی در هیچ کدام از آن ها کسی مانند “Rico Rodriguez” یافت نمی شود که بخواهد تمام یک کشور را به ویرانی بکشاند! Rico Rodriguez همان شجاع دلی است که می خواهد در Just Cause 3 هر چیزی که سد راهش شود را، منفجر کند. Just Cause 3 که می خواهد بی سابقه ترین صحنه های اکشن را در یکی از بزرگترین محیط های Sand Box ارائه کند، تنها بر یک چیز تمرکز دارد؛ “انفجار محض”. همه چیز باید نابود شود! شاید در نگاه اول فلسفه Avalanche که می گوید “همه چیز باید منفجر شود” عجیب به نظر برسد، ولی اگر از یاران قدیمی Rodriguez باشید، در می یابید که تخریب همه چیز، آنقدر ها هم عجیب نیست! در مصاحبه جدید مجله ی رسمی ایکس باکس (Official Xbox Magazine) با طراح ارشد فنی استدیوی Avalanche؛ آقای Anders Bodbacka نیز، متذکر همین موضوع می شود و می گوید:
نقل قول: ادامه متن مصاحبه که به صورت پرسش و پاسخ است:
• OXM: با چه هدفی کار خود را آغاز کردید؟
نقل قول: • OXM: چگونه هرج و مرج های سینمایی موجود در بازی را بوجود آوردید و آن ها را به تکامل رساندید؟
نقل قول: • OXM: آیا شما آیتم های مخصوصی را برای شکل دهی و رنگ و لعاب دادن به تخریبات در بازی گنجانده اید؟
نقل قول: • OXM: تا چقدر میزان خرابی ها در بازی و حدود آن را تعیین می کنید؟
نقل قول: • OXM: من عاشق مراسم آتش بازی پس از آزادی شهر ها هستم، شبیه به پایان رساندن مرحله ای از بازی ماریو است!
نقل قول: • OXM: بله. Just Cause 3 در اصل همان بازی ماریو همراه با انفجارات مکرر است!
آنچنان که در این مصاحبه گفته شد محیط ها، ساختمان ها و اشیاء به طرز قابل ملاحضه ای تخریب پذیر هستند و توجه ویژه ای به انفجارات و تخریبات در بازی شده است و با یکی از زیبا ترین محیط های اکشن و پرهیاهو روبرو هستیم.
داستان عنوان Just Cause 3 در شهری به نام Medici به وقوع می پیوندد که حاکم آن فردی به نام Di Ravello است که انسانی ظلم پیشه و در نزد مردم، منفور است. شخصیت اصلی بازی (Rico Rodriguez) موظف است این اوضاع را سر و سامان دهد. علاوه بر درگیری های زمینی، در هوا هم می توانید با تجهیزات مختلف بجنگید تا جذابیت بازی برایتان دو چندان شود. این عنوان فقط دارای بخش تک نفره است. Just Cause 3 در تاریخ یک دسامبر (یازده آذر ماه) برای کنسول های نسل هشتم و کامپیوتر های خانگی منتشر خواهد شد.
لازم به ذکر است که این مصاحبه، صرفا ترجمه ای از وبسایت “Gamesradar” با اندکی تغییر می باشد.منبع : گیمفا |