انجمن های تخصصی  فلش خور
اسماعیل اردلان: پیکان چوب مدیریتش را خورد - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: اسماعیل اردلان: پیکان چوب مدیریتش را خورد (/showthread.php?tid=237959)



اسماعیل اردلان: پیکان چوب مدیریتش را خورد - ๒lคςк ๔єค๔ - 23-07-2015

اردلان به "ورزش سه" گفت: سال پیش همراه با آقای مرزبان در تیم پدیده بودیم و فصل که تمام شد همراه با ایشان از پدیده خداحافظی کردیم و به تیم پیکان آمدیم. یک روز همراه با آقای مرزبان و نظرزاده به دفتر آقای شیعی رفتیم و قرار و مدار کار را گذاشتیم و فردای آن روز هم برای معارفه سر تمرین رفتیم و خلاصه معارفه شدیم. حتی عکس های ما هنوز در سایت باشگاه پیکان موجود است. اما فردای آن روز به ما گفتند که دیگر سر تمرین نیایید... اردلان افزود: بعد از آن که دلیلش را سئوال کردم به من گفتند مشکل دارید. هرچه پرسیدم چه مشکلی دارم پاسخی به من ندادند. لذا خودم به همه مراجع ذیصلاح در فدراسیون از جمله کمیته اخلاق مراجعه کردم و پرسیدم که اگر مشکل دارم به خودم بگوئید که دوستان در کمیته اخلاق به من با صراحت گفتند که هیچ مشکلی نداری.


مربی دروازه بانی کشورمان افزود: اینجا بود که من فهمیدم دور خوردم. آن هم از نوع آلمانی اش. اما خب اشکالی ندارد چون خدا بزرگ است.

اردلان گفت: به ما گفتند نیایید ولی بلافاصله دو نفر دیگر را به جای ما آوردند. من هم آنجا بود که متوجه شدم چه خبر است البته من برای این دوستان و مجموعه پیکان آرزوی موفقیت می کنم اما یک سری مسائل باید مشخص شود که چرا پیکان با هزینه های میلیاردی به لیگ دسته اول سقوط کرد و چرا این اتفاق برای پیکان افتاد من فکر میکنم این تیم پر امکانات چوب مدیریتش را خورد.