انجمن های تخصصی  فلش خور
برگزاری اردوی جهادی دانشجویان در طرق‌رود نطنز - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: علم، فرهنگ، هنر (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=40)
+--- انجمن: تحصیلات دانش آموزی و دانشجویی (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=64)
+--- موضوع: برگزاری اردوی جهادی دانشجویان در طرق‌رود نطنز (/showthread.php?tid=242482)



برگزاری اردوی جهادی دانشجویان در طرق‌رود نطنز - # αпGεʟ - 26-08-2015

مسئول بسیج دانشجویی سپاه ناحیه نطنز از برگزاری اردوی جهادی دانشجویان این شهرستان در شهر طرق‌رود خبر داد.


برگزاری اردوی جهادی دانشجویان در طرق‌رود نطنز 1


ابراهیم فیروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نطنز گفت: یکی از اهداف اردوهای جهادی محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به روستاها و مناطق محروم است و دانشجویان برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبتنی بر محرومیت‌زدایی در مناطق محروم و روستایی با عشق و علاقه فراوان ثبت‌نام و در این اردوها شرکت می‌کنند.

وی بیان داشت: جلسه برنامه‌ریزی برای اعزام این دانشجویان به مناطق محروم شهرستان برگزار و مقرر شد خواهران و برادران دانشجو در قالب دو گروه 15 نفره به شهر طرق‌رود و روستاهای اطراف آن اعزام شوند.

مسئول بسیج دانشجویی نطنز تصریح کرد: از فردا سرگروه‌های این دو گروه برای عرصه‌شناسی به منطقه طرق‌رود اعزام تا عرصه‌شناسی لازم برای ارائه خدمت را انجام و هماهنگی‌های لازم جهت حضور این دو گروه در منطقه فراهم شود.

وی گفت: این دانشجویان در بخش‌های آموزش احکام و قرآن کریم‌، عمران و آبادانی‌، علمی و آموزشی‌، بهداشتی‌، پزشکی، بهسازی و نوسازی مرکز فرهنگی و مساجد روستاها‌، فرهنگی و سلامت محیط زیست مشغول خدمت‌رسانی خواهند شد.

فیروزی از اعزام گروه خواهران در روز 12 شهریور و گروه برادران در روز پانزدهم شهریور ماه به طرق‌رود خبر داد و خاطر نشان کرد: اثرات مثبت حضور دانشجویان در اردوهای جهادی تمرین کار گروهی، خودسازی، خدمات‌رسانی به نیازمندان، کادرسازی و تمرین مدیریت است و این یک بخش کار است و بخش دیگر عمران و آبادانی مناطق محروم است که یکی دیگر از ثمرات این اردوی جهادی است.

انتهای پیام/