انجمن های تخصصی  فلش خور
اومانیا همچنان دور زمین می‌دود (عکس) - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: اومانیا همچنان دور زمین می‌دود (عکس) (/showthread.php?tid=253076)



اومانیا همچنان دور زمین می‌دود (عکس) - omidkaqaz - 15-01-2016

میشائیل اومانیا مدافع وسط کاستاریکایی در تمرین امروز پرسپولیس هم در جمع بازیکنان تمرین نکرد و به دویدن دور زمین پرداخت.
به گزارش ورزش سه، اومانیا که سال گذشته با یک قرارداد 550 هزار دلاری به پرسپولیس پیوسته است، سابقه کاپیتانی تیم ملی کاستاریکا در جام جهانی 2014 را دارد اما بعد از یک فصل نسبتا خوب در این فصل با مشکلاتی مثل مصدومیت مواجه بود و آرام آرام از ترکیب تیم بیرون رفت.

در شرایطی که پرسپولیس به دلیل پر شدن سهمیه بازیکنان خارجی (قرمزها تنها حق استخدام یک بازیکن خارجی آسیایی را دارند)، به سختی می‌تواند برای استخدام گزینه‌های مدنظر برانکو ایوانکوویچ اقدام کند، ظاهرا راهی جز جدایی از اومانیا نیست. او دیروز در ابتدای تمرین از بازیکنان جدا شد و به دویدن دور زمین پرداخت و امروز نیز این کار را تکرار کرد.  اومانیا که از این رفتار دلخور به نظر می‌آمد در گفت‌وگوی کوتاهش با خبرنگار ما اعلام کرد که به هیچ عنوان مصدومیتی ندارد.

ایده‌آل‌ترین شکل خداحافظی با اومانیا معاوضه او با یک بازیکن دیگر باشگاهی است اما به نظر نمی‌رسد در لیگ ایران فعلا کسی مشتری بازیکنی باشد که سال گذشته به عنوان یکی از بهترین خارجی‌های لیگ به پرسپولیس اضافه شد. باید در انتظار توضیح باشگاه پرسپولیس و سرمربی این تیم درباره رفتار این دو روز با اومانیا باشیم.









اومانیا همچنان دور زمین می‌دود (عکس) 1