انجمن های تخصصی  فلش خور
عوارض خطرناک خلاص شدن از دست موهای بدن - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: علم، فرهنگ، هنر (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=40)
+--- انجمن: دانستنیها و موضوعات علمی (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=33)
+--- موضوع: عوارض خطرناک خلاص شدن از دست موهای بدن (/showthread.php?tid=254169)



عوارض خطرناک خلاص شدن از دست موهای بدن - ʜɪᴅᴅᴇɴ - 31-01-2016

موهای زائد بدن که امروزه همگان بویژه خانم‌ها سعی در نابود کردن آنها دارند دارای خواص و اثراتی منحصر بفرد بر سلامتی بدن هستند
عوارض خطرناک خلاص شدن از دست موهای بدن 1به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، کارشناسان در یک تحقیق منحصر بفرد اعلام کرده‌اند وجود مو در نقاط مختلف بدن نشانه گردش خون سالم و کافی و نشان دهنده سلامت بدن است.

گفتنی است، بر اساس جدیدترین تحقیقات افراد بویژه خانم‌ها زمان زیادی را با انواع روش‌ها و هزینه‌های گزاف صرف نابود کردن موهای زائد بدن خود می‌کنند در صورتی که وجود مو در نقاط مختلف بدن و حتی انگشتان دست نشان دهنده سلامت بدن است.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، وجود مو نشان دهنده تغذیه سالم فولیکول مو توسط توده‌های رگ‌های خونی، اعصاب و چربی موجود در اطراف آن است.

کارشناسان وجود مو در بخش‌های مختلف بدن را برای سلامت بدن بسیار ضروری می‌دانند از جمله موهای داخل گوش که برای جلوگیری از ورود گرد و خاک به گوش بسیار مفید هستند هر چند تعداد بسیار زیاد آن‌ها می‌تواند سبب بسته شدن کانال گوش شود.

وجود موهای زیر بازو نیز می‌تواند سبب تولی هورمون‌هایی خاص و پیدا کردن همسری به لحاظ ژنتیکی همسان با فرد شود.

وجود مو در پا و دست نیز نشان دهنده گردش خون کافی و جلوگیری از بروز انواع بیماری‌های عروقی و در نهایت بیمای‌های مغزی و سکته قلبی است.

پژوهشگران در حالی که توصیه می‌کنند افراد بهداشت را رعایت کنند هشدار می‌دهند از بین بردن دائم موها می‌تواند سبب ایجاد زخم در فولیکول مو و ورود باکتری به ریشه و قسمت‌های داخلی پوست و بدن شود. 




RE: عوارض خطرناک خلاص شدن از دست موهای بدن - yegi200180 - 21-07-2016

چ جالب 
ممنون