انجمن های تخصصی  فلش خور
از مسی خواسته شده تا اجازه دهد ماسکرانو پنالتی بزند - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: از مسی خواسته شده تا اجازه دهد ماسکرانو پنالتی بزند (/showthread.php?tid=254784)



از مسی خواسته شده تا اجازه دهد ماسکرانو پنالتی بزند - *VENUS* - 18-02-2016

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
از مسی خواسته شده تا اجازه دهد ماسکرانو پنالتی بزند 1

خاویر ماسکرانو تا به حال برای بارسلونا گل نزده است و از این رو درخواستی به مسی ارائه شده تا به او این اجازه را بدهد یک بار این کار را از روی نقطه‌ی پنالتی انجام دهد.

درخواستی به صورت اینترنتی آغاز شده و در آن از مسی خواسته شده تا اجازه دهد ماسکرانو برای اولین بار برای باشگاه بارسلونا گلزنی کند.



از سال 2010 که ماسکرانو به نیوکمپ رفته توانسته به 13 عنوان قهرمانی دست یابد که از آنها می توان به 2 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، 3 قهرمانی لالیگا، و 2 قهرمانی جام باشگاه های جهان اشاره کرد.



ماسکرانو در برد 6-1 بارسلونا برابر سلتاویگو 264 امین بازی اش را برای آبی اناری ها انجام داده اما هنوز موفق به گلزنی نشده است.



پس از اینکه در این دیدار مسی به جای اینکه به 300 امین گلش در لالیگا برسد ترجیح داد لوئیس سوارز هتریک کند، حال از او خواسته شده تا بخشش خود را در برابر هم تیمی دیگرش ماسکرانو نیز به نمایش بگذارد.



در این بیانیه گفته شده:

-

ما معتقدیم خاویر ماسکرانو به عنوان یک سوپر استار آن طوری که باید شناخته نشده است. متأسفانه همه چیز در فوتبال با گل شناخته می شود، ماسکرانو برای بارسلونا بازی های خوبی انجام داده و تمام تلاشش را به کار بسته است. اما می خواهیم او هم برای باشگاه حداقل یک گل زده باشد. شاید راحت ترین راه گل کرده یک ضربه پنالتی باشد، به همین دلیل از مسی می خواهیم تا این امکان را فراهم آورد.