انجمن های تخصصی  فلش خور
EA : ممکن است که در آینده هیچ کنسولی وجود نداشته باشد! - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: بازی های رایانه ای (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=5)
+--- انجمن: کنسول ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- موضوع: EA : ممکن است که در آینده هیچ کنسولی وجود نداشته باشد! (/showthread.php?tid=257620)



EA : ممکن است که در آینده هیچ کنسولی وجود نداشته باشد! - Mason - 07-05-2016

EA : ممکن است که در آینده هیچ کنسولی وجود نداشته باشد! 1


این روز ها مطالب زیادی درمورد کنسول های جدید که قابلیت ارتقای سخت افزاری را هم دارند، به گوش می رسد. پیشرفت تکنولوژی به قدری سرعت یافته که تولید کنندگان کنسول ها، مثل کمپانی مایکروسافت و سونی، مجبور هستند دستگاه های خود را با علم روز همگام سازی کنند.

آقای "پیتر مور" (Peter Moore) (مدیر عامل شرکت EA) طی مصاحبه ای اشاره کرد که با توجه به افزایش کاربرد استریم، به پایان چرخه‌ی فرمانروایی کنسول ها بر صنعت گیم، نزدیک شده ایم! وی همچنین توضیح داد :


"من مطمئنم نیستم که در آینده، کنسول هایی با ذهنیتی که ما داریم، وجود داشته باشند. به زودی، بازی ها با استفاده از فناوری استریم در دسترس قرار می گیرند. بنابراین ما دیگر به هیچ واسطه‌ی سخت افزاری نیاز نخواهیم داشت."

"اگر شما و من بخواهیم بازی Battlefield 12 را با یکدیگر انجام دهیم، با استفاده از یک مانیتور یا هر وسیله‌ی دیگری که تا آن زمان ساخته می شود، وارد بازی خواهیم شد. این یعنی انجام بازی ها برروی یک تراشه (چیپ) ، نه یک جعبه."
وی همچنین افزود که دو کنسول Xbox One و PlayStation 4 به گونه ای طراحی شده اند تا با پیشرفت تکنولوژی، تکامل یابند و تا چندین سال، همگام با پیشروی صنعت گیم، عملکرد مناسبی داشته باشند.
آقای مور، تنها کسی نیست که چنین دیدگاهی دارد؛ درواقع بسیاری از افراد معتقدند که در آینده‌ی دور، چیزی به نام کنسول با ویژگی های فعلی وجود نخواهد داشت. البته همانطور که اشاره کردیم، این پیش بینی مربوط به آینده ای دور است و فعلا نباید نگران عدم وجود امکانات مورد نیاز برای استریم بازی ها باشید!

منبع : پردیس گیم



RE: EA : ممکن است که در آینده هیچ کنسولی وجود نداشته باشد! - amirTNT - 13-08-2016

جالبه تکنولوژی خوبیه.من دوست داشتم ۰ امیدوارم درآینده سیستم‌های قویتر بیاد


RE: EA : ممکن است که در آینده هیچ کنسولی وجود نداشته باشد! - مصطفی شاپور - 14-07-2018

امید وارم سیستم های بهتر از ایناهم بیاد