انجمن های تخصصی  فلش خور
تبلت جدید سامسونگ میزبان اسکنر عنبیه چشم است - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: رایانه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=27)
+--- انجمن: مسائل مربوط به سخت افزار، لپتاپ، تبلت، آیفون و ... (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=29)
+---- انجمن: تبلت (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=49)
+---- موضوع: تبلت جدید سامسونگ میزبان اسکنر عنبیه چشم است (/showthread.php?tid=258301)



تبلت جدید سامسونگ میزبان اسکنر عنبیه چشم است - # αпGεʟ - 25-05-2016

تبلت جدید سامسونگ میزبان اسکنر عنبیه چشم است 1

از سامسونگ خبر می‌رسد که این کمپانی کره‌ای به‌تازگی یک تبلت 7 اینچی مجهز به اسکنر عنبیه چشم را مخصوص دولت هندوستان تولید کرده است. این تبلت که در اختیار کارمندان بانک‌ها و دولت‌ الکترونیک هند قرار خواهد گرفت، فرآیند احراز هویت در مراودات بانکی این کشور را تقویت خواهد کرد.

اسکنر عنبیه چشم راهی برای دسترسی ایمن‌تر در اطلاعات بانکی است

شایعات پیرامون فبلت گلکسی نوت6سامسونگ روزبه‌روز افزایش میابند. از همان ابتدا عنوان می‌شد که این محصول از یک اسکنر عنبیه چشم برخوردار خواهد بود. حال خبر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد یک تبلت سری گلکسی تب مجهز به این سنسور را در آینده‌ای نزدیک معرفی کند.

لازم به ذکر است که این تبلت اندرویدی یک محصول بالا رده نخواهد بود ولی با وجود مجهز بودن این تبلت به سنسور عنبیه می‌توان انتظار داشت که از مشخصات میان رده رو به بالایی برخوردار باشد. به نقل از سامسونگ این دستگاه مخصوص کارمندان مشاغل دولتی کشور هندوستان نظیر کارمندان بانک و سرویس‌ دهندگان دولت الکترونیک تولید شده است. سامسونگ در ‌این باره می‌گوید:

نقل قول: فناوری بیومتریک استفاده آسانی دارد و در حال حاضر اسکنر عنبیه چشم موجود در تبلت سری گلکسی تب سامسونگ قصد دارد تا به اهداف الکترونیکی دولت هندوستان کمک کند؛ به‌طوری که تمامی شهروندان این کشور می‌توانند جهت دسترسی به اطلاعات مالی خود از آن بهره‌مند شوند. این قضیه راه حل مؤثری در افزایش امنیت خواهد بود که برنامه‌های دولت هند را حمایت کرده و به فعالیت‌های بانک‌ها در زمینه احراز هویت یک فرد بدون داشتن هر زبان و گفتاری کمک خواهد کرد.
گلکسی تب مجهز به اسکنر عنبیه چشم سامسونگ (Samsung Galaxy Tab IRIS) به یک صفحه نمایش 7 اینچی با رزولوشن 1,024 در 600 پیکسل، پردازنده 4 هسته‌ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز، 1.5 گیگابایت ظرفیت رم، باتری 3,600 میلی‌آمپری و همچنین اندروید 5.0 آب‌نبات چوبی مجهز خواهد بود. با معرفی این محصول، سامسونگ شایعه‌ی استفاده گلکسی نوت 6 از اسکنر عنبیه چشم را تشدید کرده است.