انجمن های تخصصی  فلش خور
اساسنامه کانون فارغ التحصیلان دانشگاه‌آزاد اصلاح شد - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: علم، فرهنگ، هنر (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=40)
+--- انجمن: تحصیلات دانش آموزی و دانشجویی (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=64)
+--- موضوع: اساسنامه کانون فارغ التحصیلان دانشگاه‌آزاد اصلاح شد (/showthread.php?tid=258935)



اساسنامه کانون فارغ التحصیلان دانشگاه‌آزاد اصلاح شد - # αпGεʟ - 09-06-2016

اساسنامه کانون فارغ التحصیلان دانشگاه‌آزاد اصلاح شد 1

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه در خصوص کانون فارغ التحصیلان این دانشگاه گفت: کانون فارغ التحصیلان دانشگاه از مصوبات گذشته این دانشگاه است، که بدلیل تحولات روز جامعه و فعال سازی بیشتر آن نیاز به اصلاحاتی داشت.

دکتر میرزاده با بیان اینکه در تمام کشورها کانون فارغ التحصیلان وجود دارد، گفت: دانشگاه آزاداسلامی با بیش از5 میلیون و 700 هزار فارغ التحصیل که نیمی از فارغ التحصیلان کشور را شامل می شود نمی تواند نسبت به آنان بی تفاوت باشد.

وی افزود: در همین راستا باید کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری فارغ التحصیلان این دانشگاه راه اندازی شود تا رابطی میان دانشگاه و آنان در جهت توسعه دانشگاه باشد.

دکتر میرزاده با بیان اینکه افزایش تعداد دفاتر خارجی دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری در دستور کار دانشگاه قرار گرفته است، گفت: بیش از 9 هزار و 500 دانشجوی عراقی، افغانی و آسیای میانه در دانشگاه آزاد اسلامی به صورت حضوری مشغول به تحصیل هستند، همچنین در راستای امکان تحصیل ایرانیان مقیم خارج از کشور نیز اقدام به راه اندازی دفاتر دانشگاه‌ازاد اسلامی در کشورهای منطقه و اروپای مرکزی کرده ایم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه‌آزاد اسلامی، اولین مصوبه هیات امنای مرکزی دانشگاه‌آزاد اسلامی در خصوص اصلاح اساسنامه کانون فارغ التحصیلان دانشگاه و ترکیب هیات امنای این کانون بود که به تصویب اعضا رسید.همچنین نحوه استفاده از ظرفیت دفاتر بین الملل دانشگاه‌آزاد اسلامی برای پذیرش دانشجو دومین مصوبه این جلسه بود.

انتهای پیام