انجمن های تخصصی  فلش خور
کار کردن اضافه بر روی سئو سایت - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: گفتگوی آزاد (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=19)
+--- موضوع: کار کردن اضافه بر روی سئو سایت (/showthread.php?tid=259727)



کار کردن اضافه بر روی سئو سایت - mehrda72 - 26-06-2016

شايد ديده باشيد که برخي وب مسترها با تاکيد اضافه بر روي برخي متريک ها سئو و يا به عبارتي over بهينه سازي بجاي اثرگذاري مثبت بر روي دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سئو سايت خود، اثرگذاري منفي را منجر مي شوند. متريک هاي سئو مواردي را شامل مي گردد و حال برخي مي خواهند با انجام بيش از حد اين موارد تاثير خود را در سئو بيشتر نمايند اما در حقيقت اثر منفي را در سئو سايت و بهينه سازي سايت خود اعمال مي نمايند.

استفاده بيش از حد از کلمات کليدي در سئو سايت

يکي از مواردي که ديده مي شود اين است که از کلمات کليدي بيش از حد استفاده مي نمايند. براي مثال اگر کلمه کليدي سايت سئو سايت است برخي وب مسترها براي اينکه گوگل رنکينگ بالاتري را به آنها دهد از کلمه کليدي بيش از حد و بدون معنا استفاده مي کنند. اين تکرار بي معني و بي مفهوم کاربسند بودن محتوا را از بين مي برد و موجب مي شود شايد کاربر پس از مطالعه و خواندن محتوا به دليل تکرار بيش از حد کلمه کليدي و نيافتن معنا و مفهومي در محتوا ، آن را رها نمايد و سايت شما را ترک کند.


لينک دهي داخلي بيش از حد در سئو سايت

يکي ديگر از پارامترهاي سئو سايت، لينک دهي داخلي مي باشد. بدين معنا که با کلمه کليدي خود به صفحه مورد نظر لينک دهيم. برخي وب مسترها با توجه به دانستن اين مورد مي خواهند با لينک دهي اضافه تاثيرگذاري را در روند سئو سايت خود بيشتر نمايند. يعني اينکه در هر صفحه از سايت ، لينک دهي داخلي ربا بيشت از حد انجام مي دهند و ممکن است در صفحه اي ده بار به ازاي کلمه کليدي لينک دهي نمايند.