انجمن های تخصصی  فلش خور
نظر نهایی کی‌روش در رابطه با کادرفنی تیم ملی - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: نظر نهایی کی‌روش در رابطه با کادرفنی تیم ملی (/showthread.php?tid=265843)



نظر نهایی کی‌روش در رابطه با کادرفنی تیم ملی - Mr. Potato Head - 19-06-2017

نظر نهایی کی‌روش در رابطه با کادرفنی تیم ملی

سرمربی پرتغالی تیم ملی در رابطه با کادر فنی این تیم به اظهارنظر پرداخت، وی در این رابطه می گوید هبچگاه به دنبال اختلاف نبوده ام اما نمی توانم با برخی از افراد کنار بیایم. در ضمن از کادرفنی فعلی تیم ملی نیز رضایت دارم.

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش زمستان سال گذشته پس از مدت ها همکاری دستیاران ایرانی خود را کنار گذاشت، وی که هیچگاه در رابطه با این موضوع توضیحی ارائه نکرد همیشه با سوالی در رابطه با کادر فنی خود روبرو می شود، او در مصاحبه تلویزیونی خود نیز این سوال را باز هم شنید، اینکه تکلیف کادرفنی تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی چه خواهد شد.



او درباره مربیان حاضر روی نیمکت تیم ملی و تکلیف کادرفنی تا جام جهانی گفت: من کادر فنی فعلی را خیلی دوست دارم و از عملکرد آنها کاملا راضی هستم. هیچوقت افراد را دسته بندی نکردم و آنها را برای جایگاه های خاص انتخاب نمی کنم. از کادر فعلی تیم ملی، از کسانی که در گذشته و یا اکنون در کنار من بودند تشکر می کنم، افرادی که تمام زندگی و تمرکز خود را گذاشتند و حتی تا هشت ماه پولی دریافت نکردند و شکایتی هم نکردند.



کی روش که تاکنون در رابطه با دایل کنار گذاشتن مربیان ایرانی صحبتی به زبان نیاورده است در رابطه با این موضوع گفت: من با هیچ کسی مشکل شخصی ندارم. دو چیز برای من حائز اهمیت است. برخی افراد از خط قرمز عبور می‌کنند، بازیکنانم را اذیت و در نتیجه بی‌احترامی می‌کنند. من با این افراد کنار نمی‌آیم. من هیچ گاه به دنبال اختلاف نرفته‌ام اما اگر این اختلاف درِ منزلم را بزند، رویم را برنمی‌گردانم. به خصوص اگر این اختلافات به منافع ملی ضربه بزند. برخی اعضای تیم ملی هم من عاشق آنها هستم و به آنها احترام می‌گذارم، اما نمی‌خواهم آنها مشکلاتی به خاطر من داشته باشند. پس از 6 سال جنگیدن برای کارهایی که فکر می‌کنم درست بود، به اینجا رسیدم که امکان این کار وجود ندارد. جایی هست که باید کتاب را ببندید.