انجمن های تخصصی  فلش خور
آیپد Pro اپل، شوکی بزرگ برای بازار تبلت - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: موبایل (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=30)
+--- انجمن: معرفی گوشی و اخبار موبایل (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=32)
+--- موضوع: آیپد Pro اپل، شوکی بزرگ برای بازار تبلت (/showthread.php?tid=267581)



آیپد Pro اپل، شوکی بزرگ برای بازار تبلت - applegostar - 05-09-2017

با ورود iOS 11، آیپدهای اپل تحول بزرگی را در بازار تبلت به پا می کنند. در واقع این سیستم عامل جدید اپل، آپدیت بزرگی برای آیپد پرو خواهد بود و ویژگی های جدیدی که به آن اضافه می شوند این تبلت را به یک کامپیوتر تمام عیار تبدیل می کنند.

در واقع آیپد پرو اپل، قسمت لاینفک و مهمی از بازار تبلت است و به همراه کیبوردی هوشمند و جداشدنی به کار برده می شود.

تیم کوک در این باره می گوید: امروزه میلیون ها نفر از مردم از آیفون و آیپد استفاده می کنند و به محض ورود iOS 11، این سیستم عامل به بزرگترین پلتفرم واقعیت افزوده در تمام دنیا تبدیل می شود.

فروش بالای آیپدهای اپل، نقش بسیار مهمی را در افزایش درآمد اپل بر عهده داشته است و امسال بیش از 11.4 میلیون دستگاه تبلت به فروش رسیده که بیشتر از زمان مشابه در سال گذشته (9.9 میلیون دستگاه) بوده است.

آخرین مدل آیپد پرو اپل با صفحه نمایش 10.5 اینچی به تراشه جدید A10X Fusion مجهز است که از عملکرد گرافیکی بسیار سریعی برخوردار است و عمر باتری را با هر بار شارژ کامل به 10 ساعت می رساند.

اپل در آیپد Pro از دوربین عقب 12 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 7MP به همراه چهار اسپیکر و صفحه نمایشی با رزولوشن بالا و کیبورد اسمارت استفاده کرده است.

همچنین با ورود سیستم عامل iOS 11، آیپد پرو به یک داک جدید مجهز می شود و اپلیکیشن Files که همه فایل ها را در کنار هم جمع می کند و از قابلیت هایی مانند دراپ و دراگ کردن و از قلم هوشمند اپل هم پشتیبانی می کند.

پیش بینی شده که میزان فروش تبلت در سال جاری به 163 میلیون دستگاه برسد و به این ترتیب آیپد پرو اپل به عنوان شوکی بزرگ برای بازار تبلت تلقی می شود که روند صعودی را در فروش تبلت ایجاد می کند.