انجمن های تخصصی  فلش خور
نسخه آلفا بازی Sea of Thieves بیش از ۳۵۶ هزار کاربر داشته است - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: معرفی، نقد و اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- انجمن: اخبار بازی ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- موضوع: نسخه آلفا بازی Sea of Thieves بیش از ۳۵۶ هزار کاربر داشته است (/showthread.php?tid=268502)



نسخه آلفا بازی Sea of Thieves بیش از ۳۵۶ هزار کاربر داشته است - moeintnt - 14-01-2018

مایکروسافت اخیرا اعلام کرده که نسخه آلفا بازی Sea of Thieves بیش از ۳۵۶ هزار کاربر داشته و همچنین آمار دیگری هم از این نسخه به اشتراک گذاشته است.
مایکروسافت، ناشر Sea of Thieves، دعوت‌نامه‌هایی برای افرادی که نسخه آلفا را تجربه کرده‌اند ارسال و آن‌ها را به نسخه بتا بازی دعوت کرده است. این شرکت همچنین در ایمیل ارسال شده اطلاعاتی آماری از نسخه آلفا بازی را هم به اشتراک گذاشته است.

بر این اساس، نسخه آلفا را ۳۵۶ هزار و ۱۹۲ نفر تجربه کرده‌اند و در این بین کاربری با نام Capta1n Cr0ss هم به عنوان خطرناک‌ترین دزد دریایی معرفی شده و توانسته دو هزار و ۳۳ گیمر دیگر را شکست دهد. همچنین در جریان نسخه آلفا، از طریق ۶۶۹ هزار و ۶۳۷ جعبه طلایی که توسط بازیکنان فروخته شده،‌ در مجموع بیش از ۱.۸۳ میلیون طلا کسب شده است.

همچنین زمانی که تمامی بازیکنان در مجموع برای این نسخه صرف کرده‌اند، برابر با ۵۴ هزار و ۷۸۷ روز یا تقریبا یک میلیون و ۳۱۴ هزار ساعت می‌شود. به‌علاوه طبق گفته مایکروسافت، بازیکنان به مبارزه کرده علاقه بیش‌تری نشان داده‌اند و در مجموع، سه میلیون و ۸۳۶ هزار و ۱۰۳ توپ جنگی در جریان نسخه آلفا شلیک شده است. نسخه بتا بازی Sea of Thieves در تاریخ ۴ بهمن در دسترس قرار خواهد گرفت و نسخه نهایی آن هم ۱ اسفند برای ایکس باکس وان و پی سی منتشر می‌شود.
منبع: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
118فایل