انجمن های تخصصی  فلش خور
انواع کارت ویزیت - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: گفتگوی آزاد (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=19)
+---- انجمن: تصاویر دیدنی (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=61)
+---- موضوع: انواع کارت ویزیت (/showthread.php?tid=268566)



انواع کارت ویزیت - maryamdolati - 21-01-2018

انواع کارت ویزیت بر اساس سلیقه های مختلف به شرح زیر میباشد:

کارت ویزیت سلفون:


انواع کارت ویزیت 1

این کارت ویزیت بر روی مقوای 300 گرم گلاسه چاپ می شود و پس از چاپ بر روی آن سلفون مات یا براق ، به انتخاب مشتری، کشیده می شود. روکش سلفون یا لمینت روی کارت باعث دوام و مقاومت بیشتر کارت می شود.روکش کارت ویزیت سلفون مخملی از جنس نانو بوده و از لطافت بالایی نسبت به دیگر سلفون ها و لمینت ها برخوردار است .

کارت ویزیت گلاسه روکش UV:

انواع کارت ویزیت 1

این نوع کارت بر روی کاغذ گلاسه300 گرمی گرمی چاپ و با پوشش UVروکش می شود. قیمت چاپ این نوع کارت ویزیت پایین است و در تیراژهای بالا چاپ می شود . کارت های گلاسه علاوه بر شفافیت بالا قابل بازیافت هستند.

کارت ویزیت لمینت :

انواع کارت ویزیت 1

این نوع کارت بر روی مقواهای 250 تا 300 گرم گلاسه چاپ شده و در پایان با لمینت مات یا تا براق روکش می شود . این کارت ها دور گرد است و لمینت روی آن دوام و استحکام بیشتری نسبت به سلفون دارد چراکه سلفون نسبت به لمینت نرم تر است . یکی از ویژگی های خوب این کارتها این است که به راحتی خم نمیشود.

کارت ویزیت کتان :


انواع کارت ویزیت 1

این نوع کارت بر روی مقوای 300 گرم کتان چاپ می شود. مقوای کتان بافت دار است و این بافت دارای تنوع می باشد . این نوع کارت برای چاپ طرح های با زمینه روشن مناسب است و طرحهای با زمینه رنگی و یا تیره، روی آن کیفیت مطلوبی به دست نمی آورند . بافت ظریف کارت ویزیت کتان، سبک وزنی و دوام بالا، همچنین وضوح رنگی چاپ در این نوع کارت ویزیت، ویژگی های مطلوبی را به این نوع کارت داده است.

کارت ویزیت شیشه ای PVC :

انواع کارت ویزیت 1

این نوع کارت ویزیت بر روی صفحات PVC چاپ می شود. کارت ویزیت PVC در ضخامت های 500 میکرون ،800 میکرون و 760 میکرون موجود است .در این جنس سبک متفاوتی از کارت ویزیت را با مقاومت و ماندگاری بالا مشاهده خواهید کرد.

کارت ویزیت شیشه ای طلق مانند می باشد و جز جدیدترین کارت های ویزیت می باشد. ضد آب بودن این جنس کارت ویزیت و همچنین استفاده از جوهر مرغوب باعث محبوبیت و تمایز آن شده است .

کارت ویزیت آهنربایی(مگنت) :

انواع کارت ویزیت 1

این نمونه از کارت های ویزیت که روی آهن یا یخچال و ... چسبانده میشوند معمولا در کسب و کار های خدماتی که به مشتریان خود شماره اشتراک ارائه می دهند استفاده می شوند تا همیشه در معرض دید باشند .

سورس: خانه طراحان سام