انجمن های تخصصی  فلش خور
حمله نظامی آمریکا و متحدانش به سوریه - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: مسائل نظامی (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=44)
+---- انجمن: اخبار نظامی (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=69)
+---- موضوع: حمله نظامی آمریکا و متحدانش به سوریه (/showthread.php?tid=268884)

صفحه‌ها: 1 2


حمله نظامی آمریکا و متحدانش به سوریه - Miss.saly - 14-04-2018

به گزارش FOX NEWS، ايالات متحده آمريكا به علت استفاده حكومت سوريه از سلاح هاى شيميايى، به اين كشور حمله نظامى خواهد كرد،اين حمله با مشاركت فرانسه و انگليس خواهد بود اما نه بصورت زمينى
در ويديويى كه چند لحظه پيش منتشر شده است،تجهيزات ضد هوايى اطراف دمشق فعال شده اند،همچنين گفته مى شود روسيه به دفاع از حكومت سوريه خواهد پرداخت.

BBC از حمله ارتش امريكا به كارخانه ساخت تسليحات شيميايى سوريه خبر مى دهد
حمله نظامى به سوريه رسما اغاز شد
همچنين صداى چندين انفجار شنيده شده است

منابع محلى از هدف قرار گرفتن مواضع حزب الله در سوريه خبر مى دهند

هواپيماهاى انگليس مواضعى را در حمص بمباران كردند

مناطقى كه تا الان مورد اصابت قرار گرفته اند:
مركز فرماندهى گارد جمهورى
كارخانه ساخت تسليحات شيميايى
پايگاه هاى هوايى
پنتاگون:موج اول حملات با اصابت تمامى اهداف به پايان رسيد،اين حمله چند موجه خواهد بود



سی‌ان‌بی‌سی: جنگنده‌های آمریکایی 8 نقطه را در سوریه هدف قرار می‌دهند
همزمان که وزیر دفاع آمریکا از حمله به نقاط نظامی در سوریه خبر داد، منابع خبری گفتند مرکز پژوهش‌های علمی، مراکزی وابسته به گارد ریاست جمهوری و چند مرکز نظامی هدف گرفته شد.
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بامداد امروز شنبه از آغاز حملات مشترک کشورش با انگلیس و فرانسه به نقاطی در سوریه خبر داد.
دقایقی بعد تلویزیون سوریه از مقابله با موشک‌های مهاجم خبر داد و اعلام کرد که تجاوز آمریکایی به این کشور با همراهی انگلیس و فرانسه آغاز شده است.
مسئولان آمریکایی اعلام کردند که بین 100 تا 120 موشک به اهداف نظامی در سوریه شلیک شده است و طبق گفته شبکه المیادین، این حمله 50 دقیقه طول کشید.
مرکز موسوم به «دیدبان حقوق بشر سوریه» که مقر آن در لندن است، اعلام کرد، ائتلاف غربی «مراکز پژوهش‌های علمی، پایگاه‌های نظامی، مقرهایی وابسته به گارد ریاست جمهوری، لشگر چهارم در دمشق و اطراف آن» را هدف قرار داده است.
تلویزیون سوریه نیز تایید کرد که مرکز پژوهش‌های علمی در برزه در شمال شرق دمشق هدف قرار گرفته است.
به گفته برخی منابع میدانی، گفته می‌شود برخی حملات اهدافی وابسته به حزب‌الله را نیز هدف قرار داده است.
وزارت دفاع انگلیس نیز ضمن تأیید مشارکت این کشور در این تجاوز نظامی به سوریه، اعلام کرد که چهار هواپیمای تورنادو با موشک‌های استورم شادو به تاسیسات نظامی در 15 مایلی غرب حمص حمله کرده است.
ژنرال جوزف دانفورد رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا نیز به خبرنگاران اعلام کرد، حملاتی که در سوریه انجام شد، سه تأسیسات مرتبط با برنامه شیمیایی دولت سوریه هدف گرفته است.
به گفته او هدف نخست مرکز پژوهش‌های علمی در خارج از دمشق و هدف دوم، انبار سلاح شیمیایی در خارج از شهر حمص و هدف سوم نزدیک به هدف دوم یک انبار سلاح شیمیایی و یک مرکز فرماندهی مهم بوده است.
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا دقایقی بعد از آغاز جنگ از پایان این موج از حملات خبر داد و اعلام کرد که این حملات سبب «تنش درازمدت» در توانمندی سوریه در تحقیق و تولید این نوع سلاح خواهد شد

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
حمله نظامی آمریکا و متحدانش به سوریه 1

این عکس مربوط به لحظه‌ای است که رئیس‌جمهور فرانسه دستور حمله به سوریه را صادر کرد

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
حمله نظامی آمریکا و متحدانش به سوریه 1

ایرنا نوشت: شبکه خبری اسکای نیوز عربی در خبری فوری اعلام کرد: واشنگتن صبح شنبه (به وقت تهران) 100 تا 120 موشک به مواضع نظامی سوریه شلیک کرده است.

اسکای نیوز همچنین به نقل از «جاستین ترودو» نخست وزیر کانادا اعلام کرد که وی از حمله ائتلاف آمریکا به سوریه حمایت کرده است.
شبکه خبری سی ان ان آمریکا نیز در این باره گزارش داد: دستکم یک کشتی جنگی آمریکایی مستقر در دریای سرخ، و بمب افکن های بی 1 در حمله نظامی به سوریه مشارکت داشته است.

پیش از تجاوز آمریکا و متحدان آن به سوریه که بدون مجوز شورای امنیت سازمان ملل متحد صورت گرفت، بسیاری از تحلیلگران نسبت به تبعات و عواقب نامطلوب آن در افزایش تنش در منطقه هشدار دادند.

رسانه‌های غربی در روزهای گذشته مدعی استفاده از تسلیحات شیمیایی در شهر دوما سوریه شده بودند‌ و آمریکا، انگلیس و فرانسه به همین بهانه، احتمال اقدام نظامی مشترک علیه این کشور را مطرح کردند.

ادعای استفاده ارتش سوریه از سلاح شیمیایی درحالی مطرح می شود که دولت دمشق، در پی توافق سال 2014، موافقت کرد که تمامی تسلیحات شیمیایی خود را به نمایندگان سازمان ملل متحد و سازمان منع سلاح های شیمیایی تحویل دهد و تاکنون هیچ مدرکی دال بر نقض تعهدات دمشق ارائه نشده است.



وزارت امور خارجه ایران تجاوز موشکی آمریکا و متحدانش به خاک سوریه را به شدت محکوم کرد و نسبت به آثار و پیامدهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن هشدار داد.
به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حملات موشکی آمریکا و متحدانش به خاک سوریه را به شدت محکوم کرد و نسبت به آثار و تبعات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن هشدار داد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

این تجاوز نقض آشکار قوانین و موازین بین المللی و نادیده گرفتن حق حاکمیت ملی و تمامیت ارضی سوریه است.
جمهوری اسلامی ایران بر اساس موازین شرعی، قانونی و اخلاقی مخالف کاربرد سلاح های شیمیایی است و در عین حال بهانه تراشی برای تجاوز به کشوری مستقل را به شدت غیر قابل قبول و محکوم می داند.

بی شک آمریکا و متحدانش، که بدون وجود هیچگونه سند و مدرک اثبات شده ای و قبل از اعلام نظر نهایی سازمان منع و گسترش سلاح های شیمیایی علیه سوریه اقدام نظامی کرده اند و خود را در جایگاه قاضی و پلیس جهانی فرض کرده اند، مسئول تبعات و عواقب منطقه ای و فرامنطقه ای این ماجراجویی هستند و باید پاسخگوی پیامدهای آن باشند. شرایط زمانی اتهام زنی و اقدام نظامی آمریکا در هر دو مقطع تجاوز به سوریه بخوبی نشان می دهد که هر دو اقدام پس از شکست تروریست ها در حلب و اینک در غوطه شرقی صورت پذیرفته و این تجاوز آشکارا اقدامی برای جبران ناکامی و شکست تروریست ها و حمایت از آنها است که بی تردید ملت مقاوم سوریه، همچون 7 سال گذشته، توطئه هایی که با هدف تغییر معادلات میدانی به نفع تروریست ها صورت می گیرد، ناکام می گذارند.
تجاوز نظامی اخیر آمریکا به سوریه در شرایطی است که این کشور چند روز قبل مانع حتی محومیت رژیم صهیونیستی که طی هفته های اخیر هزاران تن از مردم مظلوم غزه را به خاک و خون کشید، شد تا بار دیگر سیاست جانبدارانه و استانداردهای دوگانه خود را بیش از پیش برای جامعه جهانی آشکار سازد.
سازمان ها و نهادهای بین المللی و کشورهای مستقل جهان باید این اقدام خودسرانه و یکجانبه علیه تمامیت ارضی و حاکمیت ملی یک کشور مستقل عضو سازمان ملل متحد را که در تعارض آشکار با موازین حقوقی و بین المللی بویژه منشور این سازمان قرار دارد و بدون تردید منجر به تضعیف هرچه بیشتر بنیان های صلح و امنیت جهان و موجب بی ثباتی و ناآرامی های هر چه بیشتر در منطقه و نیز تقویت افراط گرایی و تروریسم خواهد شد، قویا محکوم کرده و به رسالت تاریخی خود در قبال اینگونه رفتارهای هرج و مرج گرایانه بین المللی، عمل کنند

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
حمله نظامی آمریکا و متحدانش به سوریه 1

روسیه: موشک‌های شلیک شده به سوریه وارد محدوده فعالیت ما در سوریه نشدندTelegh_01



وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، موشک‌هایی که آمریکا به سوی سوریه شلیک کرد، وارد محدوده فعالیت نظامیان روسیه در دو پایگاه حمیمیم و طرطوس نشد.

به گزارش ایسنا، وزارت دفاع روسیه در پی حمله هوایی آمریکا و متحدانش به سوریه، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد، هیچ یک از موشک‌های هدایت‌شونده‌ای که آمریکا و همپیمانانش به سوی اراضی سوریه شلیک کردند، وارد محدوده فعالیت سامانه‌های دفاع هوایی روسیه که از دو پایگاه حمیمیم و طرطوس حمایت می‌کنند، نشدند.

بامداد امروز شنبه آمریکا، انگلیس و فرانسه در حملاتی ۵۰ دقیقه‌ای مناطق متعددی از دمشق و دیگر بخش‌های سوریه را هدف قرار دادند.

دولت سوریه نیز اعلام کرد، پدافند هوایی ارتش این کشور بیش از ۱۵ موشک را در اطراف دمشق رهگیری و منهدم کرد.

شبکه الاخباریه سوریه در این رابطه گزارش داد، پدافند هوایی ارتش سوریه موشک‌های دشمن را در منطقه دنحه در حومه غربی حمص رهگیری کرد.


یک مقام ارشد دومای روسیه در واکنش به تجاوز نظامی آمریکا و متحدانش به سوریه، رئیس‌جمهور آمریکا را «هیتلر» شماره دوی عصر معاصر لقب داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، یک مقام ارشد دومای روسیه در واکنش به تجاوز نظامی آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، را به «آدولف هیتلر» تشبیه کرد.

الکساندر شرین، معاون کمیته دفاعی دومای روسیه، اعلام کرد وی این اقدام را اقدامی علیه روسیه می‌داند.

او افزود: ترامپ را می‌توان هیتلر شماره یک در عصر معاصر لقب داد، زیرا وی زمان حمله به سوریه را درست مقارن با حمله هیتلر به اتحاد جماهیر شوروی انتخاب کرد.

شایان ذکر است، سحرگاه امروز شنبه ترامپ پیش از ورود بازرسان سازمان ملل برای تحقیق درباره حمله شیمیایی ادعایی در سوریه، با همکاری انگلیس و فرانسه، تجاوز نظامی خود را به سوریه آغاز کرد.


RE: حمله نظامی آمریکا و متحدانش به سوریه - n.leito - 14-04-2018

واقعا این ترامپ حالش خوبه؟یا هنوز فک میکنه دنیاروهم مثل هتل اداره میکنن؟


RE: حمله نظامی آمریکا و متحدانش به سوریه - Miss.saly - 14-04-2018

(14-04-2018، 9:20)n.leito نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
واقعا این ترامپ حالش خوبه؟یا هنوز فک میکنه دنیاروهم مثل هتل اداره میکنن؟

ترامپ کاری با غیرنظامیا نداره برعکس خیلیا


RE: حمله نظامی آمریکا و متحدانش به سوریه - n.leito - 14-04-2018

(14-04-2018، 10:13)Miss.saly نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(14-04-2018، 9:20)n.leito نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
واقعا این ترامپ حالش خوبه؟یا هنوز فک میکنه دنیاروهم مثل هتل اداره میکنن؟

ترامپ کاری با غیرنظامیا نداره برعکس خیلیا

بنده نمیتونم باهاتون بحث کنم تا زمانی که عقایدشمارو ندونم.ولی صد در صد سیاست های اوباما نتیجه بهتری برای ما داشت.ترامپ فقط داره کاری میکنه که نفرت از امریکا و اتحاد بین ملت بیشتر بشه


RE: حمله نظامی آمریکا و متحدانش به سوریه - Miss.saly - 14-04-2018

(14-04-2018، 11:02)n.leito نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(14-04-2018، 10:13)Miss.saly نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(14-04-2018، 9:20)n.leito نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
واقعا این ترامپ حالش خوبه؟یا هنوز فک میکنه دنیاروهم مثل هتل اداره میکنن؟

ترامپ کاری با غیرنظامیا نداره برعکس خیلیا

بنده نمیتونم باهاتون بحث کنم تا زمانی که عقایدشمارو ندونم.ولی صد در صد سیاست های اوباما نتیجه بهتری برای ما داشت.ترامپ فقط داره کاری میکنه که نفرت از امریکا و اتحاد بین ملت بیشتر بشه

این حمله ی آمریکا فقط 3 تا مجروح داشته ! تنها هدفشون زدن تسلیحات شیمیایی سوریه بود. ترامپ برخلاف اسد به آدم کشتن افتخار نمیکنه
تا وقتی درباره ی چیزی اطلاع کافی نداری دربارش نظر نده (دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پیشنهاد میشود )


RE: حمله نظامی آمریکا و متحدانش به سوریه - n.leito - 14-04-2018

(14-04-2018، 12:08)Miss.saly نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(14-04-2018، 11:02)n.leito نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(14-04-2018، 10:13)Miss.saly نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(14-04-2018، 9:20)n.leito نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
واقعا این ترامپ حالش خوبه؟یا هنوز فک میکنه دنیاروهم مثل هتل اداره میکنن؟

ترامپ کاری با غیرنظامیا نداره برعکس خیلیا

بنده نمیتونم باهاتون بحث کنم تا زمانی که عقایدشمارو ندونم.ولی صد در صد سیاست های اوباما نتیجه بهتری برای ما داشت.ترامپ فقط داره کاری میکنه که نفرت از امریکا و اتحاد بین ملت بیشتر بشه

این حمله ی آمریکا فقط 3 تا مجروح داشته ! تنها هدفشون زدن تسلیحات شیمیایی سوریه بود. ترامپ برخلاف اسد به آدم کشتن افتخار نمیکنه
تا وقتی درباره ی چیزی اطلاع کافی نداری دربارش نظر نده (دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پیشنهاد میشود )

بحث ما سوریه نیست بحث ما ایرانه.منم طرفدار اسد نیستم.اما ترامپ سیاست اوباما رو نداره،داره کاری میکنه که ایرانی ها نسبت به امریکا دیدشون عوض بشه.


RE: حمله نظامی آمریکا و متحدانش به سوریه - Miss.saly - 14-04-2018

(14-04-2018، 14:38)n.leito نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(14-04-2018، 12:08)Miss.saly نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(14-04-2018، 11:02)n.leito نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(14-04-2018، 10:13)Miss.saly نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(14-04-2018، 9:20)n.leito نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
واقعا این ترامپ حالش خوبه؟یا هنوز فک میکنه دنیاروهم مثل هتل اداره میکنن؟

ترامپ کاری با غیرنظامیا نداره برعکس خیلیا

بنده نمیتونم باهاتون بحث کنم تا زمانی که عقایدشمارو ندونم.ولی صد در صد سیاست های اوباما نتیجه بهتری برای ما داشت.ترامپ فقط داره کاری میکنه که نفرت از امریکا و اتحاد بین ملت بیشتر بشه

این حمله ی آمریکا فقط 3 تا مجروح داشته ! تنها هدفشون زدن تسلیحات شیمیایی سوریه بود. ترامپ برخلاف اسد به آدم کشتن افتخار نمیکنه
تا وقتی درباره ی چیزی اطلاع کافی نداری دربارش نظر نده (دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پیشنهاد میشود )

بحث ما سوریه نیست بحث ما ایرانه.منم طرفدار اسد نیستم.اما ترامپ سیاست اوباما رو نداره،داره کاری میکنه که ایرانی ها نسبت به امریکا دیدشون عوض بشه.

ترامپ سیاست اوباما رو نداره درست ولی سیاستمدارایی رو کنار خودش داره که بهترین مشاوره های سیاسی رو بهش میدن. آمریکا با اوباما اقتدارش رو از دست داده بود
ولی الان تو همه ی عرصه ها برتری محض داره . آمریکا چه نیازی به مردم ایران داره؟ برای رهبران آمریکا فقط و فقط موفقیت کشورشون مهمه. دید مردم ایران نسبت به آمریکا پشیزی ارزش نداره


RE: حمله نظامی آمریکا و متحدانش به سوریه - sadra._.16 - 14-04-2018

مدافعان اسد...ببخشید حرم.... اونجا نمیذارن پرچم اسد بیوفته زمین. نگران نباشید


RE: حمله نظامی آمریکا و متحدانش به سوریه - mih - 14-04-2018

(14-04-2018، 14:51)Miss.saly نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(14-04-2018، 14:38)n.leito نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(14-04-2018، 12:08)Miss.saly نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(14-04-2018، 11:02)n.leito نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(14-04-2018، 10:13)Miss.saly نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
ترامپ کاری با غیرنظامیا نداره برعکس خیلیا

بنده نمیتونم باهاتون بحث کنم تا زمانی که عقایدشمارو ندونم.ولی صد در صد سیاست های اوباما نتیجه بهتری برای ما داشت.ترامپ فقط داره کاری میکنه که نفرت از امریکا و اتحاد بین ملت بیشتر بشه

این حمله ی آمریکا فقط 3 تا مجروح داشته ! تنها هدفشون زدن تسلیحات شیمیایی سوریه بود. ترامپ برخلاف اسد به آدم کشتن افتخار نمیکنه
تا وقتی درباره ی چیزی اطلاع کافی نداری دربارش نظر نده (دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پیشنهاد میشود )

بحث ما سوریه نیست بحث ما ایرانه.منم طرفدار اسد نیستم.اما ترامپ سیاست اوباما رو نداره،داره کاری میکنه که ایرانی ها نسبت به امریکا دیدشون عوض بشه.

ترامپ سیاست اوباما رو نداره درست ولی سیاستمدارایی رو کنار خودش داره که بهترین مشاوره های سیاسی رو بهش میدن. آمریکا با اوباما اقتدارش رو از دست داده بود
ولی الان تو همه ی عرصه ها برتری محض داره . آمریکا چه نیازی به مردم ایران داره؟ برای رهبران آمریکا فقط و فقط موفقیت کشورشون مهمه. دید مردم ایران نسبت به آمریکا پشیزی ارزش نداره

ترامپ اصلا خنگ نیست
میدونین باهمین کارا چقدر پول در اورده
چقدر اسلحه با موشک تونسته بفروشه
اول فروش به خاطر قضیه کره شمالی حالا فروش چند برابر سلاح به عربا به خاطر سوریه احتمالا بعید نیست منطقه بعدی اوکراین باشه


RE: حمله نظامی آمریکا و متحدانش به سوریه - Miss.saly - 17-04-2018

ترامپ: همه موشک‌ها به هدف خورد
مهر نوشت: رئیس جمهور آمریکا ادعا کرد تمام موشک های شلیک شده به سوریه به هدف اصابت کرده و هیچ یک ساقط نشده است.

ترامپ مدعی شد: بیش از ۱۰۰ موشک به سوریه شلیک کردیم و حتی یک موشک نیز سرنگون نشد و همگی به اهداف خود اصابت کردند. (و حتی یک نفر هم مورد اصابت قرار نگرفت)

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که وزارت دفاع روسیه پیشتر گفته بود از بیش از ۱۰۰ موشک شلیک شده به سوریه، ۷۱ مورد از سوی پدافند سوریه رهگیری و ساقط شده است.